19um o 39
barda tanışmıştık, ardından buluşup kahve içmeye eğlenmeye başladık zamanla aramızda bir şeyler yaşandı ve devam ediyor
onu seviyorum ama yanlış olduğunu biliyorum
sanki beni anlayan ilk insan o, ben sessizliği seven biriyim beraber oturup sessizliğin tadını çıkarabildiğim tek kişi o
yanlış anlamayın yaşıtım arkadaşlarımda var benden hoşlanan vesaire ama onlara bir çekim hissetmiyorum çünkü çok gürültülü ve çocukçalar
yaşıtlarımla daha çok eğlenmek amaçlı oluyor ama bu kişi ile sanki ruhum rahatlıyor ve kendim olabiliyorum
İlk birkaç ay aramızda bir şey yaşanmadı ama ben kendi isteğimle ilk adımı attım çünkü benimde bedenim istemeye başladı ve pişman değilim
onunla sevgili değilim o yüzden başkaları ile de olabiliyorum takılabiliyprum
ama tek onun yanında kendimi kendimmiş gibi değerli hissedebiliyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
öyledir ilk başta gençlik heyecanı yaşarsın sonra acı çekince anlıyorsun ahta olduğunu. uzak durun
Bı ılıskı ıcınde degılsın zaten pısmanda degılmıssın bırbırınızde bı anlamınız yok zaten yanı sorun yok ortada hur ıradenle secmıssın bunu
Evet asla ciddi bir ilişkimiz olmayacağını bilerek adımımı attım acı çekeceksem bile hazırım ki çekeceğimi düşünmüyorum, keşke yaşıt olsaydık harika olurdu çünkü ruhlarımız birbirini anlıyor gibi ama olsun bu kısa ve güzel zamanın tadını çıkarmaya devam edeyim
knk daha küçüksün bundan sonraki adımlarını dikkatli at 40 yaşındaki biri hayli tecrübelidir ki kim olursa olsun pek güvenme
Midem bulandı, birçok ilişkiye girip nası çıkıyorsunuz öğk 🤢
Çıkmıyoruz?
Çıkmadan birçok ilişkiye mi giriyorsun?
Evet neden kendimi kalıplandırayım ki, hayat böyle kendini sıkmak için fazla kısa o an bedenimizi dinlemeliyiz tabi herkese göre bir görüş değil ama ben özgür ruhlu ve inançsız birisiyim eğer birisiyle kalpten aşık değilsem ve beraber değilsek o zaman bir hata görmeden başkaları ile de yaşarım
Me biliyim yapma bence
Yazık etme kendine bırak bu işleri
barda mı
Evet?
olu yo22bkor
Nası biri bu adam
çok iyi birisi fazla kitap okur araştırır , kendini geliştirmeye odaklı hep o da sessizliği sever beni fazla sıkmaz ama güvende olmamı sağlar başka nasıl desem ki
Korumacı sahiplenici ve sakinliği seni cezbediyor içini gıdıklayan nokta güçlü olması olabilir mi?
Hayır o kadar abartı bir şekilde değil beni cezbeden tarafı kişiliklerimizin benzerliği dedim ya ruhum ilk defa birisinin yanında rahatlığı hissetti saatlerce yan yan dokunmadan sessizliğin içinde duvarı veya birbirimizi izleyebilir ve o anın tadını çıkarabiliyoruz çok insan yok bu gibi şeyden hoşlanan
Aslında dingin beraberlik yaşayan var ancak yaşın gereği sen henüz tecrübe etmedin onun için büyülü gözü boyanmış haldesin sana diyecek sözüm yok madem güvende ve mutlusun tadını çıkar ama temkinli ol
Doğru diyorsun ama biraz yaşım büyüdüğünde o zaman yaşıtlarımla olmayı düşünüyorum çünkğ şimdiki yaşıtlarım çok çocukça biliyorsun şu havalı sanan tipleri benlik değiller. Ve hangi konuda temkinli olmalıyım
Her konuda
Daddy issues
Hayır yahu benim babam var ve iyi birisi
Univ mi okuyon
nerelisin
merak ettim dnzkz