Yaptığım bir hata biliyorum ama neden güzel hissettiriyor ve durmak için bir sebebim var mı?

19um o 39

barda tanışmıştık, ardından buluşup kahve içmeye eğlenmeye başladık zamanla aramızda bir şeyler yaşandı ve devam ediyor

onu seviyorum ama yanlış olduğunu biliyorum

sanki beni anlayan ilk insan o, ben sessizliği seven biriyim beraber oturup sessizliğin tadını çıkarabildiğim tek kişi o

yanlış anlamayın yaşıtım arkadaşlarımda var benden hoşlanan vesaire ama onlara bir çekim hissetmiyorum çünkü çok gürültülü ve çocukçalar

yaşıtlarımla daha çok eğlenmek amaçlı oluyor ama bu kişi ile sanki ruhum rahatlıyor ve kendim olabiliyorum

İlk birkaç ay aramızda bir şey yaşanmadı ama ben kendi isteğimle ilk adımı attım çünkü benimde bedenim istemeye başladı ve pişman değilim

onunla sevgili değilim o yüzden başkaları ile de olabiliyorum takılabiliyprum

ama tek onun yanında kendimi kendimmiş gibi değerli hissedebiliyorum

Yaptığım bir hata biliyorum ama neden güzel hissettiriyor ve durmak için bir sebebim var mı?
Cevapla