Niye her defasında kullanıyorum? Bu kadar enayi olmak zorunda mıydım?

Teyzemin oğlunun düğünü var yakında, bugün de kınası var. Bu tarz eğlencelerden neffffret ediyorum o yüzden normalde sadece düğüne gidecektim fakat yanına bir enayi arayan teyzem zor bela beni yanına çantası niyetine alet etti. Aklı sıra yalnız kalmamak için beni kullanacak. Ve sırf ikna olayım diye taaa uzaklardan ayağıma kadar geldi. Ben ne diyeyim şimdi? Başta hayır dedim ama kadın anlamıyor. Asıl ben anlamıyorum benim hayırlarım diye bu kadar değersiz yaa! O kadar ağrıma gidiyor ki tercihlerimin takılmaması... Kendimi milletin oyuncağı olmak için yaratılmış gibi hissediyorum. Öyle de oluyor zaten. Napsam bilemiyorum hiç gidesim yok zaten gidince de max 10 durup defolup gidicem orası sıkıntı değil ama asıl mühim konu kullanılmak... Kullanılıyorum. Yeter!
Niye her defasında kullanıyorum? Bu kadar enayi olmak zorunda mıydım?
Cevapla