Önüme gelenle evlilik düşünüyorum yaşım geçiyor diye. Hemen bağlanıyorum. Bu psikolojiden nasil cikcam yiprandim?

Evlenmek ck istiyorum eskiden beri. Nasip kısmet tabi bu isler. Onume gelene tip vs bakmadan aşık olmam normal mi. Nasil bu psikolojiden cikarim

Önüme gelenle evlilik düşünüyorum yaşım geçiyor diye. Hemen bağlanıyorum. Bu psikolojiden nasil cikcam yiprandim?
Cevapla