Kişilik & Karakter Eskiden yaşadığınız bir şeyden dolayı hala travmasını yaşadığınız bir şey var mı? berennsss Takip Et Xper 4 Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Benimki bir odada tanımadığım biriyle tek kalmak bide birinin bana özelliklede sırt göbek bölgeme dokunası.. sanırım daha varda neyse🤗 Güncellemeler+1 yıl Bu nee yaa tek travmalı insan benmiyim😔 Eskiden yaşadığınız bir şeyden dolayı hala travmasını yaşadığınız bir şey var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Hayır benim yok 1 0 Yorumla
Rukama Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Vardı aslında. Okula giderken hep kötü hissettim uzun süre 1 5 Yorumla berennsss +1 yıl Okula gittiğin için mi Yorumla Rukama +1 yıl Evet gidince hep serseriler baskı yapıyordu. O duygu uzun süre geçmedi Yorumla berennsss +1 yıl Üzüldüm😖 Yorumla Rukama +1 yıl Sağol. Daha detaylı anlatmıyorum ama cidden etkiledi. Üzülme unuttum bile.. Yorumla Rukama +1 yıl Sen neden böyle bi travma yaşadın anlatmak ister misin Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Lisede bir kızla sevgili olmsm 1 2 Yorumla berennsss +1 yıl Nasıldı bari Yorumla Cevap sahibi +1 yıl O zaman iyiyidi Yorumla
Maça-As Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hayır ne korku ne travma. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hayır benim yok
Vardı aslında. Okula giderken hep kötü hissettim uzun süre
Okula gittiğin için mi
Evet gidince hep serseriler baskı yapıyordu. O duygu uzun süre geçmedi
Üzüldüm😖
Sağol. Daha detaylı anlatmıyorum ama cidden etkiledi. Üzülme unuttum bile..
Sen neden böyle bi travma yaşadın anlatmak ister misin
Lisede bir kızla sevgili olmsm
Nasıldı bari
O zaman iyiyidi
Hayır ne korku ne travma.
Aklıma gelmedi
Hayır, yok.
Niye sırt göbek
Yok.