Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Evet benim sınırlarım her zaman vardır tabi ki de.. zaten sınırı olmayan insan bence yoktur.. her insanın kendine özgü sınırları olmalı.. hayatta kuralları olmalı kesinlikle yapması gereken veya yapmaması gereken bunları bilmeyen kişiyle de zaten zaman bile harcamamak gerekiyor hayatta
Elbette sınırlarım var yani ben öyle her zaman kendimden ödün verecek bir insan olursan o zaman herkesi yalakalık yapmış olurum, hayatımda o zaman hep mükemmel insanlar olurdu benden vazgeçmek istemeyen insanlar olurdu dört dörtlük bir insan değilim insanlara karşı hatalarım da oldu Kendi hatalarım yüzünden kaybettiğim insanlar da oldu. Ama zaten genelde siz bir şey yapmasanız da siz ne kadar iyi olsanız da insanlar işine geldiği gibi davranmayı her zaman tercih eder.
Kişiye göre şekillendirdiğim bir durum bu aslında. Ben de herhangi bir yeri ve değeri olmayan kişi ve kişilere karşı sınırlarım net ve keskindir. Ben de yeri olan kişi ve kişilere ise gerekli esnekliği gösteriyorum.
Ama bu demek değildir ki sürekli kendinden ödün veren biri. Herkes yerini ve saygısını bildikten sonra benim için sorun yok
Belirli sınırlarım vardır hatta beni tanıyanlar çok iyi bilirler bu kadar sınırlı olmaya kurallarının olmasına ne gerek var diyenler var Sınır her zaman bir tık kendini korumadır kimseye de o sınırları aşmasına izin vermem İnsanların sınırlarının olması bir duruştur sınırlarını kaybeden duruşunu da kaybeder
Yıllarca kendimden fark etmedim verdim. Bunu bir de görev gibi bilerek yaptım. İnsan belirli bir olgunluğa erisince fark ediyor yaptığı hatalari, önce başkaları değil de kendisi için yaşamanın önemini...
Şimdiyse istemediğim yere gitmiyorum, hayır demeyi biliyorum, görüşmek istemedigimi umursamıyorum, artık az insanım var ama daha huzurluyum. Sınırlari belli olmayan iletişimler den oldukca kurtuldum , oluyorum galiba ben ya😍
Sınırları fazla fazla olan ama karşıdakini de sıkmayan sınırlar bendeki. Sınır çizemeyen genelde hayır diyemeyen insanlar oluyorlar bu sebeple sınırlar aşılıyor.Herkes kendi konumu yerini ve değerini bilmeli💐
Var tabiki, sadece o sınırların keskin veya biraz daha yumuşak olması, kişiye göre değişiyor.. ama sınırlar zorlanmamalı, herkesin bir tahammül noktası var
Ülkelerin bile sınırı var bizim olmasın mı? Bence sınırlar olmalı bu kendine öz saygının işareti alında ve sana kimse her şeyi yapma hakkına sahip olduğunu zannetmemeli.
Bence herkesin sınırları olması gerekiyor sınırları olmayan insanın kendisine saygısı da yoktur kendisine saygısı olmayan insanın çevresine de olmaz sınırları her zaman olmalıdır hayatta