#Sizin derdinize kendi üstün aklının olduğu zirveden bakanlara içinizdeki meseleyi anlatır mısınız?

#SheWolfWoman
#Sizin derdinize kendi üstün aklının olduğu zirveden bakanlara içinizdeki meseleyi anlatır mısınız?

#SheWolfWoman
Hayır anlatmam, uğraşmam boşuna. Beni ancak gördükleri ve duydukları kadar anlayacaklar. Kimse bir ben daha olamayacak bu dünyada. Kimse tam anlamıyla beni bende bulamayacak. Gücüm yetmiyecek her hangi bir icat edilmiş dilde kendimi tam anlamıyla anlatmaya, gördükleri ancak kendi anladıkları kadarı olacak. O yüzden ne gerek var..🤷🏻♀️
Rica ederimm 💝
Ben o tür boş ver gereksiz insanları umursamıyorum ve öyle insanlarla da en ufak bir iletişimim dahi olmaz zaten.. çünkü egolu olurlar kendilerini bir şey sanalar.. sürekli atıp tutarlar kıskanç da olurlar..
Teşekkürler ✨🌸
Rica ederim ✨🌸
Cevap
7Cevap
Herkesin içine dahilsem belki muhatap bile olmam o kişilerle
Onunla sohbet edemem ki kaldı ki dertleşmek.
içimden gelmez, bir sen akıllı değilsin yani bu dünyada
Onlara dert anlatmak demek, dertlerimin 4 katının bana geri dönmesi demek.
hayır boşa zaman kaybı
Öyle insanlar uzak olsun
Öyle insanla iletişimim olmaz benim
Tabiki hayır
Asla anlatmak çünki genellikle ZARARI dokunur.
Hayır istemem
Merhaba burada yeniyim 🤗
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar