
Sizi delirten yazım yanlışı hangisi duyunca tüylerinizi diken diken yapan 😂

Sizi delirten yazım yanlışı hangisi duyunca tüylerinizi diken diken yapan 😂
Ben yazım yanlışlarına pek takılmıyorum karşımda ki insanı anlayabiliyorsam bir şekilde iletişim kurabiliyorsak bu benim için oldukça yeterlidir. .
"her şey" kelimesini yanlış yazdığım için ortaokulda Türkçe dersinden 100 alamamıştım 97 almıştım yıllardır yanlış yazıyorum mükemmelliklere karşıyım sınırlara yaklaşıp geçmemeyi tercih etmek daha zevkli😁😅
herkes, hayla, saten, patatez, domatez, kirbit, penbe daha arttırırdım ama yazarken kriz geçirtebilir diye burada bırakayım şimdilik. Zira o kelimeleri de hayatımda kullanmama isteği doğuracak neticede.😂
O derece yüksek yani 😂
Evet☺️
Sana karşı yazarken daha dikkatli olayım ben de o zaman 😂
Nasıl uygunsa o an sorun yok☺️
Ben kızar geçerim diyorsun 😂
O kadarda değil ya☺️🙃
Ben bunları geçerim de
Hmm, ok, tm, grsz bunlar ne 😤
Bi laf var
" Astronotlar uzaya uydu göturdu sen o ok mesajı at diye mi sana girsin o ok " aha bu mükemmel söz var yeterli bence 😏🤌😎
Cevap
10Cevap
Benim fav "saol" dkdjd daha dün konuşuyorduk bunu
Herkesin vardır bir şeyi ya bende ayn canım vb😂
Yazım yanlışlarına sinirlenmiyorum ama gülüyorum çok bilmişlikten değil bazen gerçekten komik oluyor
herkes ile bir haber yazanı... Kuru kuru xikiveresim geliyor. O derece delleniyorum...
Beni en çok sinir eden cümleyi tek tek atanlar 😂
Saten ne la eheh sabaha da zabana diyen var.
Onlar Yozgatli 😜
Görselle Bi alakası yok ama "yani" kelimesini "yağniiii" diye kullananlara sinir oluyorum
Miğdem
Hayla
Bitdi
Eylence
O an soğumamak için resmen çabalıyorum
Çok komik oluyor böyle yazan çocuk mu diye soruyorum kendime.
Gm ☀️ selam, nbr nslsn bu nedir ya böyle cümle kurmayın allah aşkına😑 s. g. yazıp engellesem yeridir😂
Site bile sinirleniyor 😂
enteresan yazım yanlışlarıyla karşılaşıyorum , mesela ‘diyer’ mesela ‘mıklatıs’
De ve mi leri ayırmayanlar 😀
Bazen telefon düzeltiyor ama 😂😂
O da benim hatırım için olsun 😂
Ben sinir durumunda ses kaydı atıyorum.
Debrem güzelmiş 😂
Afiyet olsun hani bana😂
Hepsine de dikkat ediyorum.. Bağlaçlara bile..
Hayla herkezle hersey paysan bir yanlis vardir saten
Hepsi de beni rahatsız ediyor ve o insandan direkt soğuyorum 😅
Felan ve demi
saten ve hayla yazım yanlışına sinir olurum
Sinir krizi geçirmiyorum
*öyle , diyer,
Hayla🙄
hepsi sinir bozucu 😅
Saten ve haylayf
"Deyil" 🤦♀️
Morel 😑
Morelim sıfır sıfır sıfır 😂
Ya yemin ederim hay senin moreline... yazasım geliyor kendimi zor tutuyorum
Hahaha şaka yaptım ben yahu bu kadar kızdığını bilsem susardım 😂
Ayağınızı denk alacaksınız benimle konuşurken djhhdjdhjd
Zaten bugün hep sen karlısın😂
Hayla yazanlar
Saten her şey herkezle konuşulmaz.
Her şey bitişik olsa daha güzel bir cümle olurmuş dhjxdhjdh
@daktırmaktırr Bitişik yazdım ama kendi kendine düzelmiş 😄
hepsi :D
Oda.
Hepsi diyorum ben😅
Eğitimci geldi çekilin 😂ben hepsine takılıyorum
Görseldekiler😂
Gelçi
Hiçbiri 🙂
yok hiç yok
hayel 🙄
Yok.
Felan 🤦🏻♀️
Ablaya apla diyen bir adam vardı tüm karizması gitmişti gözümde 🙆🏻♀️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?