bir zaman çok değer verdiğin, canım dediğin ama artık yüzünü görmek istemediğin insanlarla yaşadığınız güzel anılardan bahsedelim

bir zaman çok değer verdiğin, canım dediğin ama artık yüzünü görmek istemediğin insanlarla yaşadığınız güzel anılardan bahsedelim

Olmaz mı hem de ne kadar güzel anılar. Hala daha hatırladığımda sanki o anları ben ve o değil de bir filmin 2 başrol oyuncusu yaşamış gibi hissediyorum
Evet oldu maalesef.. Verdiğim değeri haketmeyen insanlar.. Her ne olursa olsun güzel anılarım tabiki oldu.. Birlikte eğlenip birlikte kahkaha attım.. Ben her ne olursa olsun saygısız davranan bir insan değilim ama karşımdaki insan saygısız davranırsa her ne olursa olsun benim için orada noktayı koyarım.. Hiç tanımamış misali olur.. Siz siz olun karşınızdaki insanı kırmayın..
Evet canım.. Gururum devreye girdiği an burnum yere düşse onu dahi almam.. ☺️
Herkesin hayatında mutlaka vardır böyle biri ve birileri , bir kaç tane arkadaşım oldu. Riyakar insan sevmiyorum. Bütün ilişkilerde emek söz konusu senin emeğini görmezden gelince karşı taraf, işte orada bir dur diyorsun. Arkadan bıçaklandığımızın sayısı kadar tecrübelerimiz, hayata böyle bakmayı tercih ediyorum.
Hayır olmadı. görmek istemediğim insanın zaten canı cehenneme bir daha ne iletişim kurarım ne de yüzünü görürüm.. sadece yapmam gerekeni yapıp hayatımdan silerim o insanı ve şimdiye kadar öyle yaptım gereksiz kim varsa sildim.. zaten bir insan eğer değer bilmiyorsa sevgi nedir bilmiyorsa hayatımızda da yeri olmamalıdır
Cevap
5Cevap
Görmek istemediğin andan itibaren tüm güzel anıların da canı cehenneme
Vallahi hemşo benim bir tuşum var görmek istemediğim insan oldu mu o tuşa basıyorum bitiyor iyisiyle kötüsüyle unutuyorum otomatik
Evet bazen nefretle sevgi arasında kalırsın bazı güzel anları hatırlarsın. Ama bitmesi de bazen mantıklı gelir..
Güzel anılarım olduysa her zaman da görmek isterim. Var güzel zamanlar geçirdiğimiz arkadaşlar. Uzağız ama telefonlaşıyoruz sürekli.
Güzel soru.. Bir zamanlar çok değer verdiğim ancak sonrasında benim için sıradanlaşan, şu an herkes gibi olan ve güzel anılar biriktirdiğim olmuştu..
Yok ya. Ben bir daha görmek istemiyorsam, yaşadıklarıma da pişman oluyorum. 🤣
Olmuştur her insan ile iyi güzel zamanlar
Arkadaş veya akraba olarak nadir de olsa olmuştur
Vardı bir zamanlar
Evet oldu
Yooo
Oldu
Evet oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?