Sırf güzel diye burnu havada olan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Okulda bir kız var burnunuda yaptırmış lens falan takıyor yüzü aşırı güzel ve doğal duruyor estetik olmasına rağmen aşırı tarz giyiniyor baya bakımlı dönem başında fiziği çok güzel değildi zayıftı burada spora gitti 1 sene boyunca kilo aldi fiziğide baya iyi oldu çok ilgi görüyor hukuk fakültesinde okuyo İspanyolca biliyor çeviriler yapıp öyle para kazanıyormus bide böyle herkes buna yaranmaya çalışıyor bu yüzden ben bunla arkadaşlık kurdum dışarıdan gözüktüğü gibi zengin değildi yurtta kalıyordu zaten okul okurken çalışıyormus lisede de çalışmis sertifika alınca başlamış bu çeviri islerine ama yinede baya para biriktirmis araba almak istiyorum dedi hesabını gördüm annesine para gönderirken sordum konuştuk işte biraz bu konuda bunun ailesinin durumu iyiymiş bu yinede hep çalışmış çalıştığı parayi kendisine harcamış kardeşlerini falan hep kursalara göndermiş bu şimdi erkek kardeşini Almanyaya götürüyor bunun yazdırdıgi kulüp nasıl yükselecegibi bilen biri ben böyle insanları hep çok sevip taktir etmisimdir ama onu edemiyorum çünkü o böyle biri olduğu için hiç mütevazı değil konuşurken sanki insanları kucumsuyormus gibi ve beni sinir ediyor bu yüzden aramız bozuldu zaten böyle kimseyi umursamıyor kale almıyor ama kendi gibi birini görünce böyle uzun cümleler kurup akıcı sohbet ediyor bizimleyken 2 kelime konuşmuyor çok garip bu dönem sınıf birinci olmuş birde aşırı havalanmış geçiş yapmak için tercih mi vermiş bir dahaki dönem burada olmaz sanırım o yüzden rahatım ama özetle sinir oluyorum buna
Sırf güzel diye burnu havada olan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla