Karşımızdaki kişiden sogudugumuzda ve artık yakınligimizi bitirmek istiyorsak nasıl bir yol izlemeliyiz?

Samimiyet ilerledikçe insanlar kendilerini daha da açmaya başlıyor ve bazen bu noktada karşımızdaki kişi ile aslında o kadar da uyumlu olmadığımızı veya bize çok ters düşüncelerini veya davranışlarını fark edebiliyoruz bu kişi bir arkadaşımızsa ilk başta pozitif bakarken sonrasında negatif bakmaya baslayabiliyoruz. Peki bu noktada iken samimiyetimizi de bitirmek istiyorsak onu kırmadan bunu nasıl yapabiliriz ki?

Karşımızdaki kişiden sogudugumuzda ve artık yakınligimizi bitirmek istiyorsak nasıl bir yol izlemeliyiz?
Cevapla