Güncellemeler
+1 yıl
Bazen diyorum ki acaba şu ülkede 20 milyon Afgan Suriyeli mülteci olacağına Rus ve Ukraynalı olsaydı ne olurdu 🤣🤣 kesin bizim kızlar ülkeden kaçardı artık ilgisizlikten 😁😁😁
İşim gereği Moskova ve kieve çok gittim ordaki kadınlar bizim kızlardan kat ve kat güzel olmalarına rağmen egolu değiller bizimkiler neden böyle 🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
her kadın aynı değildir
Nedenini erkeklere sormak gerek
Delik olsun nefes alsın yeter diye olmadık kızların dötünü kaldırdınız aja
Benim için sadece delik önemli değil önemli olan güzel de olması :)
@Beyaz_zenci27 yav he he o yüzden fotoğrafı olmayan kızlara bile mesaj gönderiyorsun burada değil mi kekooo :D
Çirkin, güzel, aptal, zeki farketmez erkekler her kıza yürüyor çünkü. Sürekli ilgi görünce de maalesef kızlarımız egoist oluyor.
Ak şişko abazası ben zaten seninle dalga geçmek için engeli kaldırdım kıro kendini bir halt mı sandın ahaha sen nesin ki ben seninle buluşacağım erkek kezbanı siikttiir olup gitmesi gereken biri varsa o da sensin
Önüne gelene mesaj gönderen ucuz abaza mesajlarını ifşalayacağım senin
Şimdi siiiktiir olup git kezban da seni peydahlayan annendir ayrıca Moskova kızları seni ne yapsın 😂 güzel hayalmış kıro
Senin gibi leş insanların olduğu bir siteye fotoğraf koysam ne olur koymasam ne olur eziğe bak
Nefes alsın yeter modunda gezen biri olduğun için fotosuz kadınlara bile mesaj atıyorsun sefil
Defol şimdi
@Beyaz_zenci27 erkek kezbanı
Bizimkilerde egolu olmiycak erkekler mic mic yapismasa aslında cirkinlerin bile peşine dusuyolar sonra niye popolar arşa çıktı diyonuz
Erkekler de aynı inan bana
Bu yüzden Rus tercihim
Bide knk en sevdiğim şey ne biliyor musun ruslarda kadınlar senin makamına mevkine Parana puluna bakmıyor boyuna posuna bakmıyor o güzelliklerine rağmen bide
Bizimkiler olsa yok evin olsun araban olsun yat kat oldun eee ben sana bunları verecemde sen bana ne verecen 250 Gr dışında 🤣🤣 o ruslardada var verecekleri şey jajajaj neden seninle olayım ki manken gibi karılar varken
Manken gibi mi siz balık etli diye kilolu kızların gö*tünü kaldırdınız fit mi seviyorsun yani
@Roniyaa ben şahsen öyle seviyorum ben kendime bakiyorsam karsimdaki insandan da bakmasını beklerim yani
İyi dedin haklısın
@Roniyaa seni de zayıf ve fit olduğun için mi güzel bulamadilar yoksa 😆😆
@Beyaz_zenci27 neden öyle dedin ahshs yok güzel bulamadılar değil evet fitim de sanki eskisi gibi üstün tutulmuyor kilolulardan ayrıcalık yok yani artık çitler begenilmiyor eskisi kadar
@Roniyaa fit olduğu için reddedilen bir insan jajajaj üzülme bulursun belki zamanla 🤣
Sus ya beğeniliyorum ama eskisi gibi değil fizik anlayışı diyorum yurtdışında kesin balık et sevilmiyor yoksa oradaki kızlar neden hep zarif ve fit olurdu
@Roniyaa bence öyle değil yalan söylüyorsun bir isyan gördüm gibi sende jajajaja
Olm hayır öyle ciddiyim hele soruma cevap ver yurtdışında kızlar neden hep fit onlarda balık etli kız sevdası yok mu erkeklerinde yani
@Roniyaa ne bilim kendilerine iyi bakıyorlar işte kızı da erkeği de 🤣🤣
Aferim saol
@Beyaz_zenci27 Rus sana boookunu bile vermez
Değil
Bence aynı 🙄
Çok basit orada kal
Öyle yapmayı düşünüyorum zaten jajaja
Çok doğru bir karar 🤚
Ordaki kızlara güzel dediğine göre sen de çok yakışıklısın galiba at bir fotografta yorumlayalim. Seninde özgüven tavan merak ediyorum bu ozguvene değer bir havan var mi
Yok öyle herkese göstermem 🤣🤣
Eğer çok görmek istersen özele gel :)
Nasıl oluyo bilmiyorum