Yapi bakimindan mizaci sert duran biriyim. Bu zamana kadar kimse sevmedi ya da asik olup ben ona acilicam demedi. Bu yuzden bu yasima kadar da kimseyle ciddi dusunemedim bu beni uzuyor ama bende boyleyim...
Hatta bazi sebeplerden kaynakli insanlarla iletisim bile kurmak icimden gelmiyor ne yapacagimi dusunuyorum
Hatta bazi sebeplerden kaynakli insanlarla iletisim bile kurmak icimden gelmiyor ne yapacagimi dusunuyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Onlara öyle gelmiştir
İtici gelmek değil de çekiniyorlar bence. Ben de soğuk görünüyorum dışardan, sonra tanıyınca hep diyorlar seni ilk gördüğümde çekinmiştim diye. Ben rahatsız olmuyorum kendim de öyle olduğum için
E sevgilin de olmadi o zaman bende baska seylerde var ondan bence olmuyor
Sevgilim olmamıştı ama sebebi o değildi. Nişanlıyım şu an
Bende o bile olmadi iste
Senin en azindan nisanliligina kadar gitmis bende o bile olmadi
O işler bence biraz nasip ya
Yaptiklarimiz cevreyi etkiliyor iste ondan kaynakli da olmuyordur
Konuyu bilmiyorum ama nasipte varsa geliyor hintten yemenden gerçekten
Mesaj atamadigim icin anlatamiyorum
kendini at bakayım gercekten oyle mi
Nereye atim?
bana
Niye sana foto atiyorum amac ne ya ya