Disaridan mizaci sert insanlar neden karsi tarafa itici gelir ki?

Yapi bakimindan mizaci sert duran biriyim. Bu zamana kadar kimse sevmedi ya da asik olup ben ona acilicam demedi. Bu yuzden bu yasima kadar da kimseyle ciddi dusunemedim bu beni uzuyor ama bende boyleyim...

Hatta bazi sebeplerden kaynakli insanlarla iletisim bile kurmak icimden gelmiyor ne yapacagimi dusunuyorum
Disaridan mizaci sert insanlar neden karsi tarafa itici gelir ki?
Cevapla