#Kelimeler birikmiştir susar, gözyaşları birikmiştir ağlayamaz, insan için hangisi daha dayanılmaz?

#Kelimeler birikmiştir susar, gözyaşları birikmiştir ağlayamaz, insan için hangisi daha dayanılmaz?

İkisi de zordur bence, ama insan içindekileri dayanamadığı zaman hemen söyler, ağlamaya gelirsem onu her insan yapıyor birinin yanında kendini tutuyor tek kalınca ağlayıp rahatlıyor
Bence her ikisi de içindeki kelimeleri söyleyememek daha dayanılmaz.. Öfken, sinirin, nefretin hepsi içinde birikiyor. Ama bir gün öyle bir noktaya geliyor ki patlıyor.. Tıpkı su balonunun patlaması gibi.. Her yere yayılıyor..
Ağlama hissi gelip ağlamamak da kötü.. içindeki zehir gibi düşün.. Belki ufacık bir şey ama sen onu içinde biriktirdiğin için sana çok büyük ve dayanılmaz geliyor.. Önemli olan o zehir yayılmadan onu çıkarmak.. Acı vermesini önlemek bu yüzden her ikisi de önemli ve zamanında imha edilmesi gereken bir bomba gibi düşünebiliriz..
İlki daha zor çünkü asla gözyaşlarını tutabilen ve gizleyebilen biri olamadım.
erkekler için ikiside kolay kıyamet kopsa da bunu dışa yansıtmıyoruz kadınlar gibi ağla ağla sulu göz etrafın da huzurunu bozmuyoruz
Cevap
1Cevap
Duyguları söyleyememek zaten ağlamayı da engelliyor demektir.
Ağlama hissini kaybetmesi dile gelecek kelimesi kalmaması daha zor gibi
Her ikisi cehennemin dibi
İkisi de dayanılmaz bana göre.
ağlayası olup ağlayamaması
Kelimeleri söyleyememek
İlki daha zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?