Bir çocuk umursamazlığıyla renklenerek.. Bir ihtiyarın olgunluğu ile çok değer biçmeyerek.. Bir meczubun fevriliği ile yürüyerek.. Niye ayıp olsun ağlayın ağlayabildiğiniz kadar..! Sulu gözlülükten, her başaramadığı için gözüyle hareket etmekten bahis açmıyorum. Koşulsuzca, unu eler gibi.. Ağlamak bir rızıktır. merhametin, şefkatin ve ince ruhluluğun alâmetidir. Taşların bile içinden pınarlar çağlar.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Nasıl etmeli de ağlayabilmeli insan farkına bile varmadan? Nasıl etmeli de ağlayabilmeli ayıpsız, aşikâre, yağmur misali?