Güncellemeler
+1 yıl
En son neyi normalleştirdiniz
her şey ama her şey
Aslın da bu değişir yani birisinin anormal bulduğu başkasına normal olabiliyor... ama ben bu nesil de birden fazla kişiyle flört etmeyi, yerine göre giymeyi bilmeyen insanları (köy düğünün de derin dekolte giymek gibi), erkek veya kadın farketmez sevgi anlayışının boy, kilo, para gibi şeylere indirgenmiş olmasını ve normal bulanların olmasını asla normal karsilayamam
Cevap
5Cevap
Evet maalesef öyle.. insanlar artık insanlıktan çıkıyor
herkes gördüğü her şeyi taklit edince ister istemez normalleşiyor
senınde arkadaslıgı :D
Evet öyle gibi
Evvett
Evet
Evet maalesef
Ben Seksi normalleştirdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?