#İnsan olduğu herkesin herkesçe mâlum zaten, acaba neden marifet gibi görünüyor evet hepimiz insanız, eee? 😃👍

#SheWolfWoman
#İnsan olduğu herkesin herkesçe mâlum zaten, acaba neden marifet gibi görünüyor evet hepimiz insanız, eee? 😃👍

#SheWolfWoman
Bence olamaz, evet bunu diyen çok olabilir ama bazı insanlar yapabilecekleri şeyleri yapamam diyip bahane uyduruyor her normal insan her şeyi yapabilir bence
Ama benden daha kötü olan engelliler için aynı şeyi söyleyemem ne yazık ki, Allah onların da yardımcısı olsun 🤲
Amin diyoruz elbette, doğru söyledin 🤲💚
Hayır bence değildir. yani ne olursa olsun yine de insan kötülükten uzak durmalı ama şöyle katılıyorum bazen öyle oluyor ki sabrın son anına geliniyor artık dayanamıyoruz o zaman da maalesef bazı şeyleri yapmak zorunda kalıyoruz isyan gibi.
Cevap
2Cevap
Bu sözü söylemişsem sabrımın son demlerindeyim demektir yani benim için bahane değil, bir haykırıştır.
benimle empati kur, beni anla demek istemiş
Manipülasyonun kralıdır bende yaparım arada bu sporu hjk
İnsanlar bunu bahane olarak kullanmayı çok sever
Kurtuluş yolu değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?