İnsanın kendisine "ben de insanım" demesi herşeye bahane üreterek kurtuluş yolu olabilir mi?

#İnsan olduğu herkesin herkesçe mâlum zaten, acaba neden marifet gibi görünüyor evet hepimiz insanız, eee? 😃👍

İnsan olmak geçerli bir bahane mi?
İnsan olmak geçerli bir bahane mi?

#SheWolfWoman

İnsanın kendisine "ben de insanım" demesi herşeye bahane üreterek kurtuluş yolu olabilir mi?
Cevapla