Güven kazanmak için belirli bir süre ve çaba gerekir. Ancak güvenmek çok kolay veya zor olabilir, bu da kişiye göre değişir. Sizin düşüncelerini merak ediyorum sevgili dostlarım
İnsanların güvenini kazanmak mı daha zor, onlara güvenebilmek mi?
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Bence insanlara güvenmek daha zor.. çünkü zaten iyi bir insan olursan kimseye yalan söylemezsen ya da kimseye yanlışın kötülüğün olmazsa.. mesela iki yüzlü olmazsan arkadan konuşmazsan sana güvenirler zamanla..
ama aynı güveni başkasından görmek hele ki zamanında çok acı çekmiş ya da insanların ihanetine uğraşmış birisi için zordur en azından benim için zordur..
Karşımdaki kişiye bağlı güven duyulacak biri olmaktan çok güvenmek daha zordur benim için. Ne kadar güvenilir olursan ol karşındaki güvensiz biriyse o insan için yeterli olmaz. Bu yüzden sağlıklı bir ilişki karşılıklı güven olursa olur. Hem güvenebilen hem de güvenilebilir biri olmaya çalışıyorum ilişkilerden (dost arkadaşlık eş) tek beklentim de bunun karşılıklı olması olur.