#SheWolfWoman
#Hayatı nasıl yaşarsınız?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝🌾⭐
#SheWolfWoman
#Hayatı nasıl yaşarsınız?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝🌾⭐
İyikilerle çünkü her yaşanan boşuna olmadı Allah isteseydi zaten kuzen ya da ilk olaydaki kişi hayatımı mahvedecekti Allah izin vermedi çünkü sadece ders almamı istedi travma yaşayıp hep kurtarıldım sonra hep ben kurtuldum sezdim arkadaşça kuzen ve arkadaşının tuzağını inan ki 23 yaşında sezmedim ama arkadaşının bakmasını baya garipsedim ama o kadar 30 yaşında anladım arkadaşı olay yaşatınca kuzenimden şüphelendim ve doğru çıktı oda denedi sezdim tuzağı onunkini de sezdim arkadaş ve eşini 23 yaşında tehdit edildiğimde sezdim tuzağı ve onlardan kurtuldum Allah'a şükürler olsun ki demek istediğim hep doğru davrandım kendimle gurur duyuyorum kendimi tehlikelerden korudum ilkten kurtardılar
Hatalarım oldu herkes gibi, ama keşke’m pişmanlığım yok.. kaybettirdiklerine değil kazandırdıklarına bakmaya çalışırım.. ve iyi ki’ler biriktirmeye..
Ben maalesef ki keşkelerle yaşıyorum ama yaptıklarım için değil.. yapamadıklarım için çünkü bazen hayatta o kadar çok şey isteriz ki hayaller kurarız ki bunların bazıları hiç gerçekleşmez.. işte en çok da bunlar üzüyor beni..
Cevap
21Cevap
Keşkelere yer yok, iyi ki’leri yaşıyorum.
Keşke demek için hayat çok kısa. iyisiyle kötüsüyle dilediğim gibi yaşıyorum.
Şu an iyi bir hayatım var ama geçmişe dönüp baktığımda keşkelerim çok fazla.
İla bazı noktalarda keşke diyebiliyoruz ama yaş aldıkça sanırım azalıyor keşkeler
Asla keşkelere işi bırakmam hayat güzel yaşamasını biliyorum
Benim hep iyi kilerim vardır keşke demem çünkü daima benim kararlarım olduğu içindir
Her olaydan bir iyi ki ararım keşke her zaman pişmanlık demektir
iyi ki Allah ne eylerse güzel eyler... bazen sabir bazen tevvekül ve bazen azimle değisim ister Allah bunlari fark etmek nasip etsin...
Yaptıklarımdan pişmanlık duymam, ne yaptıysam iyi ki yapmışımdır..
"iyi ki" dediğimde var "keşke" dediğimde var
Keşkesiz insan yoktur. Benim yaptığımsa her keşke'm için bir iyi ki biriktirmek.
Aynı oranda gidiyor şimdilik, keşke dememek için yaşayanlardanım.
İyi ki diyorum genelde ama keşke dediğimiz seyler de olur her zaman daha iyisi vardir
İyi ki diyorum
İyiki diyerek yaşıyorum
Bugünlerde keşke dediğim çok şey yaşıyorum
iyi ki diyerek yaşamaya özen gösteririm
Her zaman iyi ki <3
İyikilerde var keşkelerde
iyi ki çok daha fazla
Keşkeler yoruyor.
Keşkeleri bırakalı çok oldu iyi ki lerim daha çok
Ikiside oluyor
İyiliklerimle yaşıyorum
Bazen keşke diyorum
Keskeeeee
İyi ki
İyi ki
Ben bunu kafalarımla
canıma değsinlerle
Hayatımı kuruyorum
Keşkelerle
Keşkelerle...
iyi ki le
Su akıyor yolunu buluyor
İyikiler le yaşıyorum
İkisi de değil.
İkisi ile de diyelim
İyiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?