O yanlış olur, bu ayıp olur derken sonunda yalnız kaldık iyi mi?

Aman yolda tanıştığıma güvenmek olmaz, aman görücü usulü olmaz, aman tanımadığım adamla date çıkmıyim şu saçma bu ayıp derken sonunda 28de yalnız kaldık iyi mi? :D Arkadaşlar bana akıl veren şu olmaz bu olmaz diyenler evlenmeden önce herşeyi yaşayıp gerçekten tanımadan da öyle evlendiler ki. O yanlış bu yanlış dedikleri herşeyi kendileri yaptı. Yalnız kaldık akıllandık ama geç oldu 🤭😂 Şimdi tek bi soru bu akıl bu saatten sonra neye yarar 🙄?
O yanlış olur, bu ayıp olur derken sonunda yalnız kaldık iyi mi?
Cevapla