Hemcinsinizle mi karşı cinsle mi daha iyi anlaşıyorsunuz?

Ben cidden kadınlardan nefret ediyorum ya. Salona gittim, herkes tip tip bakıyor. Sanki düşmanlarıyım ben onların. İddialı giyinince kıskandılar galiba. 😀 Nefret ediyorum kadınların bu kıskançlığından. Erkeklerle daha iyi anlıyorum ben, cidden daha kafa dengi oluyorlar.

Siz kendi cinsinizle mi karşı cinsle mi daha iyi anlaşıyorsunuz?

Hemcinsinizle mi karşı cinsle mi daha iyi anlaşıyorsunuz?
Cevapla