Kızlar sizce de rahatsız oluyorlar mıdır? Kızlarımın cevapları da önemli tabisi 😌👌🏻

Kızlar sizce de rahatsız oluyorlar mıdır? Kızlarımın cevapları da önemli tabisi 😌👌🏻

Evet oluyorum.. bir kız erko yazınca gerçekten sinirleniyorum sjsjs normalde sakin bir insanım ama aşko erko kuşko bu kelimelere gelemem. çok ergence geliyor. ama tabi samimi olduğum arkadaşım derse sinirlenmem
Kızlar da sinir etmek amaçlı söylüyor zati kfkd
bilmiyorum amaçlarını artık sdjsdj
Siz de karı deyin skdnkd
Ben efendiyim karı demem sdsdf
Adamsss
@alfia 🙏😌
Yoooo olmam. Bana Fiko denmesinden rahatsız olmadığıma göre erko denmesinden rahatsız olmam. Hatta benden yaşça küçük kızlardan duymak hoşuma bile gidiyor.
Mülayim adamss 🧜
Ben de Teo gibi genç ve güzel gızlara çok mülayimim Ayşegül Hanım.😂🤣🤣😂😂👍😂😂🤣
Ahaha Doğrudur Fikret Bey djdj
Cevap
34Cevap
Evet rahatsız oluyorum. Sinir bozucu vakti zamanında emocular vardı onlar aklıma geliyor 😃
Sıfır çekicilik 😃
Dalga geçmek için evet sjdjd
Ayıp ayıp 😃
Bence rahatsız olmaları lazım ben bile rahatsız oluyorum keko der gibi oluyo 😄
Yoo hiç öyle bir şey yok
Sen şaka yaptın ben biliyorum djdjfnjr
BAYAN
Sen benim en güzel savaşımdın be güzelim, varsın kaybedeyim sana değer...
Kolumda kelepçe var yazamıyorum çok fazla
Çoluk çocukla muhatap olmadığım için kimse öyle bir şey demiyor. Diyen olacağını da hiç zannetmiyorum.
O ne lan alarko kombi gerçek kombi gerçek konforrr gibi
Aynısı aklıma geliyor her seferinde 😂😂
Bir date de kız erko lafını kullandı, ikinciye bulusmadim, gevşek oluyor kullananlar genelde.
Erko diye hitap edecek kadar zekası düşük bir insan ile iletişim kurduğum için rahatsız olurum..
Bence de biraz top a seslenir gibi oluyor sjs, erkeklere beyefendi efendim gönlümün efendisi, adamın dibisin demek lazım 😂
erko güno aşko... yani şunları kullanaı günde 3 öğün ve 2 ara öğün falkaya yatırırım
iğrenç komik bile değil
mesele erko değilde kızların ağızlarının böyle iyice bozulması. nerde hanımefendi kızlar şimdikilere bak keko
Bence rahatsız oluyorlar 😄
Oluyorum irite ediyor beni. Erko nedir ya. Biz kadınlara Kado diyor muyuz
Aşko erkoo dediler mı böyle kanını emesim geliyo karsimdakinin
Hayır olmuyorum. Erko demiş sadece erkeklerde bayan desin ödeşsinler
Biz kadınlara kado demiyorsak sizde erko demeyin.
Oluyorum sinir bozucu
Dndn ben sordum
Profile bak dkdj
😃motorda çekmiştim teşekkür ederim barbie 😄gülerim bundan sonra djjd
😄😄😄
İŞLENMİŞSSİN KALBİME ilmekkk ilmekkkk erkoooğğ
Kadın değil Bayan demeyin bilinde siz önce sonra biz doğrusunu söyleriz👍
Karı diyerek savaş açıyorum
Demesi aşırı zevkli akkssjjs
Her şeyin kısaltmasını yapanları hiç sevmiyorum
ben rahatsiz oluyorum. utanc verici
Evet. Sinir bozucu
Erko ve yeto ölmeli
Bu saçma sapan kelimeleri kimler çıkarıyor acaba
Amaç hakaret değilse sorun olmaz ;)
Hiç erko demedim ilk defa yazdım kfgjfj
Sinir oluyorlar da ben arada yanlışlıkla diyebiliyorum 😃djdjdjjd
Erko ne ya sinirimi bozuyor bana sinir bozucu bir kelime gibi geliyor😅
yani bem olurdum
hiç duymadım ama irite edici
Güzel türkçemizi nerelerde be
Yok bağyan neden kızalım ki :))
hayır öyle bir rahatsızlığım yok
Evet oluyorum mümkünse demesinler
Sinir olduklarına çok eminim.
Oluyor olabilirler normal bence 😄
Bu sorudan bile rahatsız oldum.
Hiç hoş değil
Agliyorum 😢
Enseye arada bide tokat at erko az kalır
Umrumda bile değil
Ben hazmettim😀
Bak beri acil
Evet erkekler rahatsız oluyor bu tarz şeylerden.
saçma geliyor
Umrumda bile olmaz
Hayir
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?