Her gün buraya ıse gidemiyorum yazıyorum sabahları alıskanlık oldu?

Çunku gidemiyorum işte her gün burdan güç alarak gıtmem çok mu absürt? Kendmde uyanma gücü bulamıyorum o yüzden insanlarla ıletısıme geçerek uyanıyorum kalk hayat zor felan dıyolar ıyı geliyo.

Her gün buraya ıse gidemiyorum yazıyorum sabahları alıskanlık oldu?
Cevapla