Omurgasız olmak hayvana mı yakışıyor yoksa insana mı?

Neden insan, omurgasız canlılara özenir ki? Dümdüz yaşasa, hayat bayram olsa falan :) Bırakın herkes dilediğini, dilediği gibi yaşasın. Niye birini eleştirirken acımasız oluyoruz? Ne zaman bırakacağız aynada kendimizle konuşmayı? Deli derler adama. 😂

Omurgasız olmak hayvana mı yakışıyor yoksa insana mı?
Omurgasız olmak hayvana mı yakışıyor yoksa insana mı?
Cevapla