+1 yılEğer kafamda bitirmişsem illa ki o ilişki için gerekli bir sebebi vardır bitirmem için. Bu durumda susmasının ya da karşı gelmesinin bir önemi kalmıyor. Çünkü süreç o noktaya gelene kadar söz söyleme ya da itiraz hakkını çoktan yitirmiş demektir. Hiçbir ciddi ilişkimi de bencilce keyfime göre bitirmem zaten. Bu durumda noktayı koymaya karar vermişsem artık benim için önemli olan tek şey verdiğim bu karar olur.
033 Yorumla
Soran+1 yılBen kararımı açıkladığım, onun için de iyi dileklerimi sunduğum , onu da suçlamadığım, 4-5 tane mesajı arka arkaya yazdım. Bana ne iyi dilek sundu, ne doğru karar dedi, ne şans verelim tekrar dedi. Görüldü atıp geçti. Bunun sebebini sorgulamam sizce Garip mi?
- +1 yıl
Garip değil tabii normal. Daha önce birkaç kere ayrılıp barıştıysanız belki bu yüzden yorulmuştur, vereceği cevap artık faydasız manasız geliyordur ya da acısını kendi içinde yansıtmadan yaşamayı tercih ediyordur.
Soran+1 yılEvet bir kaç kez ayrıldık ilkinde yazmıştı, 2. de yazmadı ve 3. bu yine yazmadı
Soran+1 yılHayati bir şey olmadıkça bana yazma dedim. Köklü bitirdim , o an en doğru karar gibi gelmişti ama hiç bir şeye odsklanamıyorum
- +1 yıl
Aynı sebepler yüzünden ayrılınca böyle boşvermişlikler olabiliyor. Sorun çözülmeyip bozuk plak gibi tekrar başa sardıkça hevesi kalmıyor artık insanın. Erkek bir de biten ilişki için yalvarmaması gerektiğini bilir. Belki hala seni seviyor olsa da bu yüzden suskun kalmıştır.
Soran+1 yılBilmiyorum bir fikrim yok. Ben ona biz senle olamayız, çok farklıyız, sen buluşmak için yalvarır durumdasın ama ben seninle iletişimde kalınca bile kendimi kötü biri gibi hissediyorum, umarım seni olduğun halinle kabul edecek , iyiliğe sevk edecek iyi insanlarla karşılaşırsın ama biz olamayız yazdım. O zaman bitmişti, görüldü attı. Neyse dedim, ne diyecek. Bunun üstüne 2 ay sonra bana tekrar yazdı. Sana artık hiç yazmayacaktım ama ne oldu bilmiyorum, dayanamıyorum , seni çok özledim, sen benim çok kıymetli bir arkadaşımsın ama ben senden çok hoşlanıyorum, bunu bil de bana bundan sonra ona göre davran diye. Ağlamaklıydı sesi. Bende demedim. Buna ne cevap vermemi istiyorsun ki dedim. Telde itiraf ettiğim için özür dilerim ama hiç gelmedin buluşmaya , beni buna mecbur bıraktın, sana daha yapacağım çok itirafım var, bir kahveye gel filan diye çok yalvardı, ısrar etti
Soran+1 yılBir hafta filan güzel konuştuk , ortak payda çok bulamadık ama ciddi konuştuk , sonra ben buna bir gece benden ne istiyorsun, neden yine kafamı karıştırıyorsun dedim. Ben seni geleceğimde görmek istiyorum gibi duygusal bir şey bekledim sanırım. Bana senden bir tane mesaj gelince bile ben çok heyecanlanıyorum, sen de heyecanlan istiyorum bu heyecanı Beraber yaşayalım istiyorum filan dedi. Bana ahlaksız teklif gibi geldi. Heyecan dddiğin gelip geçici ben heyecan filan yaşamak istemiyorum senle dedim. İşte sürekli beni hayal ediyormuş, benim de onu hayal ettiğimi istediğimi biliyormuş , midem bulandı sus dedim. Ben susunca bunları söylemeyince bu hisler yok mu oluyor filan dedi: bende ben yapamam arkadaş sınırında kal dedim. O da ben arkadaş sınırında kalamam, sana artık istediğim gibi konuşmak istiyorum, senle konuşurken çok yükseliyorum , senden çok etkileniyorum, sen beni kaldıramazsın benden uzak dur dedi. Ne diyecektim ki buna, hayır olmaz uzak kalamam mı diyecektim
- +1 yıl
Bu ilişki en başından senin içine sinmemiş galiba? Çocuğun sana arkadaşlık ötesinde ilgisi olduğunu bildiğin halde belki ben de hoşlanırım içime siner diye ilgisine karşılık vermek istedin sanırım? Ama bu istek sende olmadıkça çocuğa umut verdiğini onu oyaladığını falan düşündüğün için mi bitirmek istedin?
- +1 yıl
Bu arada onun bahsettiği heyecan, senin düşündüğünden farklı bence. Sanki hani hoşlandığın sevdiğin birinden bir mesaj gelince mutlu olur heyecanlanırsınya , bence ondan bahsetmiş.
Soran+1 yılHayır ben ona bildiğin aşığım ama itiraf etmek istemiyorum, çok çapkın, beni harcar diye kolay lokma olmak istemedim açıkçası. Onun açısından bakınca onu istemedim olarak mı görülür? Ama o bana sen daha kendine itiraf etmemişsin, bana itiraf etmeni beklemek hata, ben seni bekliyorum, biliyorum geleceksin, ne zaman istersen gel bana beni bekliyor bulacaksın dedi , şu söylediklerine bayram etti kalbim, ama yok içim inanmıyor , hafî yalan söylüyorsa , hadi kullanıp atmak isterse diye güvenmiyorum
Soran+1 yılSapıkça değil mi yani? O zaman neden arkasına hayal etmek filan diye konuya girdi ya
Soran+1 yılBu benim daha önce bana sevdiğini söylediği gün popoma iltifat etti, o gün de dünyayı başına yıktım, o yğzden niyeti kötü diye korkuyorum , güvenemiyorum
- +1 yıl
Gerçekten çapkınsa iş değişir o zaman. Yani aşıksan insan daha savunmasız oluyor, bunu belli ediyor bir şekilde karşındakine. Karşındaki eğer art niyetliyse bu ilgini suistimal edebilir. Ama onun da niyeti samimi ise zaten sana davranışlarından yaklaşımlarından bunu anlarsın. Eğer gerçekten aşıksan cinsel konulara girme sakın, değerini azaltır yeni bir ilişkinin. Bitirip bitirmemek senin tercihin çocuğu sen tanıyorsun. Kendine itiraf edememişsin demesinden belli zaten senin ona ilginin olduğunu farkettiği. Samimiyetine güveniyorsan sınırlarını koruyarak devam et, güvenmiyorsan da kendini sevdirmek için paralayıp harcatma.
- +1 yıl
Popona iltifatı şimdi görüyorum. İlişkiniz yeniyse aranızda bir cinsel yakınlaşma olmamışsa bunlardan bahsetmesi uygun değil
Soran+1 yılElimi tutması dışında bir yakınlaşma olmadı. O sevdiğini söylediği günde bende seviyorum filan demedim. Hoşlanıyorum dediğinde de bende demedim. Ama anladı tabi bende bir şeyler olduğunu. Hatta bana ben arkadaşça kalamam uzak dur demesini de acaba masum olduğumu görüp mü dedi diye de sorguluyorum
Soran+1 yılÇok deneyimli biri numaradan üzgün ağlıyor gibi içten sesler çıkarıp rol yapabilir mi? O hoşlandığını söylediği mesaj çok gerçek gibi geldi bana. Bilmiyorum, içimde oturmayan bir şeyler var
- +1 yıl
Olabilir. Ben de çapkın bir erkek olsam masum duyguları olan bir kızı üzmek istemem. Bak erkekler güzel olan şeye ilgi duyar, ama çok az erkek, gerçekten seven erkek ona gereken değeri vermesini bilir. Çapkın bir erkek için bir kızın ilgisini kazanmak zor olmaz. Ama duygularınız örtüşmüyorsa saf ve temiz duygulara sahipsen bunu harcatmadan ayrılman senin için daha doğru olur. Ya o sana hakettiğin değeri gösterecek ya da bu ilişkiyi bitireceksin tamamen, ortası yok.
Soran+1 yılO uzak dur dedikten bir kaç gün sonra ben buna dedim ki sana kırgın ya da kızgın değilim, birbirimizden değişmemizi beklemek yanlıştı zaten, senin için de kendim içinde dua ediyorum, sevgim de duam da hep seninle. Bana uzak dur dediğinde tokat gibi oldu ama anladım seni, kendinden korumak istiyorsun haklısın. Ama sakın benle bundan sonra asla hayati bir durum olmadıkça iletişime geçme 🌸 yazdım. Nu mesaja görüldü attı işte. Bu mesaja yazılabilecek tek kelime bile yok mu, düşündükçe içime oturuyor
- +1 yıl
Yo sen olması gerekeni söylemişsin. O da ne demek istediğinin de, kendi huyunun da farkında. Duygularına değer veriyorsa durumu kabullenip susmuştur.
Soran+1 yılHakaret etmek isteğim oluyor bazen, ama kendimi daha güçsüz muhtaç gösteririm diye tutuyorum. Yazmadım ondan sonra hiç. O da yazmadı. Sadece ertesi gün ailemle çok mutlu pozlar paylaştım. O duruma baktı. Artık duruma bakmayı da bıraktı.
Soran+1 yılNiyeti iyi olsa ne tokatı, ne kendinden koruması, ben sana kötü ne yapıcam ki diye kendini ayıklamaya çakılması gerekmez miydi? Zaten uzak dur benden de demezdi, diyemezdi gerçek sevse
- +1 yıl
Bazı insanların huyu değişmez. Bunun farkındaysa senin de beklentinin farkındaysa azıcık da karakterli ise senden uzak durması mantıklı. Zaten seni uyarmış, şimdi sana ilgi çekici gelse de ilişki yaşarken acaba başka kızlarla neler yapıyor diye sürekli kafanda kurmaktansa belki uzak durman senin için daha iyidir.
Soran+1 yılSevse değişmeye çalışırdı, seviyor rolü yapmış demek ki. Neyse dün konuşmamız bana iyi geldi. Yoksa ben gece bir çılgınlık yapıp hiç bir şeye odaklanamıyorum yazacaktım, iyice egosu tavan yapacaktı
- +1 yıl
Yani rol mü değil mi bilemem ama eğer kendine göre uygun biri olmadığını düşündüysen gereğini de yapıp ayrılma kararı verdiysen dediğin şimdi bu kararının üzerine üstüne tekrar yazmak hem kararını, hem de ciddiyetini hafifletir. Eğer sana ilgisi varsa onun adım atması daha doğru. Atmazsa da ya buna gerek görmüyordur ya da ilişkide beklektileriniz birbirinden farklıdır. Sana göre biri değilse uzak durman senin için daha faydalı olur.
Soran+1 yılSanırım farklıyız birbirimizden haklısın bu konuda. Ben dindarım, tabularım var, o inadına rahat, tabusuz
Soran+1 yılBir de ben buna ben senle de sensiz de mutlu olamıyorum , sen olmazsan en azından masum kalırım dedim. Sevdiğimi söylemedim güya. Bu resmen kara Sevda itirafı gibi oldu 🤣
- +1 yıl
boş ver masum kal. Emin ol masumiyetin, kıymetini bilmeyecek birilerinden daha çok kıymetli senin için. Sevdiğin birine ilginden bahsetmek yanlış bir şey değil, bundan utanma. Ama işte bazen sevdiğim önemsediğin kişi sana göre olmayabiliyor. Aklın hevesin kalsa da bazen mantıklı da düşünmeye çalışmak lazım. Çapkın biriyle ciddi bir ilişki yaşamak yorar yıpratır insanı. Sana kıymet verecek seni gerçekten seven önemseyen kişinin sevgisi gibi huzur vermez. Karar senin yine de.
Soran+1 yılHaklısın, gerçekten sevse bile sadık da kalamaz, belki de dediğin gibi sandığım kadar kötü biri olmadığı için uzak dur dedi bana. Ama yine de manipülasyon bence bu. Seni istemiyorum artık benden uzak dur dese tamam, senden çok etkileniyorum uzak dur demek bana, ilerde bir şey olursa ben sana uzak dur demedim mi gibi bir yerden geri dönecek hissi uyandırdı. ya da uzak dur dedi ama bana koş der gibi, resmen beynimle dengemle oynadı. Aslında ilk günler üzüntüden hastalandım, şu an daha iyi durumdayım ama yine de bazen aklıma geliyor işte
- +1 yıl
Hastalanacak kadar kafaya takıp üzülmeye gerek yok emin ol. Bence biraz uzak durman başka şeylerle kafanı meşgul etmen senin için daha faydalı olur. Bazen biraz mesafe daha iyidir doğru karar vermek konusunda.
Soran+1 yılBiz iletişimi bitireli 20 günü geçti aslında. İletişimde kurmuyorum ama numarasını silemedim hala. O da bende tepkisiz duruyoruz. Çalışıyorum zaten öğretmenim ben. Ama bazen yanlız kalıyorsun kendinle. O zaman sorulardan kaçmak daha zor oluyor
- +1 yıl
Senin kafanı yoran belirsizlik. Cevap vermeyişi kabullendiği anlamına geliyor. Ama eğer dediğin gibi biriyse manipüle etmek için de uzak duruyor sessiz kalıyor olabilir. Sebep ne olursa olsun eğer sana ilgisi gerçekten varsa sana yazmalı. Seninle iletişim kurmalı. Sen yazarsan olmaz çünkü bitiren sen olmuşsun. Çok takma kafaya. Bazen bazı şeyleri oluruna bırakmak lazım. Mutsuz bir ilişki yalnızlıktan daha kötü hissettirir insana.
Soran+1 yılBana kaç senedir ilk kez uzak dur dedi , ego mu yaptım acaba diye de düşünüyorum
Soran+1 yılHep kovalayan adam durup uzak dur dedi ya
En İyi Cevaplar
+1 yılKişiye göre değişir. Kimisi konuyu uzatmamak için kimisi umrunda olmadığı için (bunu sana karşına geçmiş diyorsa kesin yalan konuşuyor umursar gayet😁) Kimisi o lafların altında ezilip cevap veremediği için. Duygusal ilişkilerde senin gideceğini bilen ve emin olan cevap vermez genelde susar. Son sözü söyleme çabası olanlar daima egoist olurlar kim olsa olsun hayır gelmez ondan iletişime geçmemek bir daha kendine en güzel iyilik🍀
06 Yorumla
Soran+1 yılSon sözü güya ben söyledim ama iyi dileklerime cevap alamayınca aşırı üzüldüm, ne bileyim aslında doğru karar ama insan sorguluyor yine de
- +1 yıl
Sende bitmesi daha iyi bence için rahat olsun🌹muhtemelen sana öfkelenmiştir ondan karşılık vermemiştir iyi dileklerine
Soran+1 yılBelki de ama bana kendisi uzak dur dedi ilk , öfkelenmiş de olabilir, tepki vermediği için ne yaptığını anlamıyorum. Sadece ben senin bir mesajına cevap vermezsem sana kızdığımı sanma ya işim vardır ya da verecek cevabım yoktur demişti. Diyecek bir şeyi yok demek ki
- +1 yıl
Bak cümleye başladığı kızmam lafı kızdığı anlamına geliyor erkeklerde öyle emin olabilirsin. Erkek kızmadım demişse kızmıştır😁
Soran+1 yılBir kere küstü diye ayağına gitme gafletinde bulundum, ben sana kızsam da küs kalamam filan demişti , ne tatlıydı o gün. Çok özledim ya ama görüştükçw üzülmeye devam edicem belli
- +1 yıl
İletişimi kes gitsin üzülüyorsun ve sana iyi gelmiyor demek bu. Seni isteyen Fizana gitsen yine sana ulaşır. Heleki teknoloji çağındaysak. Zaman gelecek belki engelleme muhabbetide olacak ama seni isteyen başka no hesap ulaşır yani engellemekte engel değil😌
+1 yılOlayın akışına, durumuna ve mevcut kişinin tavrına bakarak karar veririm. Söz sözü söylemem gereken pozisyonda her daim söylemişimdir, herhangi bir anlam ifade etmez.
00 Yorumla
Son kavramına gelinen noktada sözün kimin söylediğinin bir anlamı yok benim için. O duruma gelmiş olmak her iki taraf için yeterince ezici zaten.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
u +1 yılSon söz kavramı benim için hayati önem taşıyor :D sırf bu sebepten tekrar iletişime geçmiş gibi yaptığım sonra son sözü söyleyip engellediğim oldu. Takıntı bu bende dhdjs
13 Yorumla
Soran+1 yılBir önemi oluyor mu sence? İçin mi soğuyor?
Soran+1 yılEngellediğine göre görüldü atma ihtimalini de kaldırıyorsun ortadan
- +1 yıl
İçimin soğuması falan değil ya, konu orada kapanıyor benim için. Nede olsa SON söz jddjs
- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılBitti demişsem, ya da bitti diyene tamam demişsem konu olay benim için kapanmıştır.
011 Yorumla
Soran+1 yılBitti diyene tamam demedi işte benimki
- +1 yıl
Fark eder mi ki bitmişse bitmiştir kem küm falan filan gereksiz.
Soran+1 yılNe bileyim , iyi dileklerimi sundum, onlara da cevap alamadım, sevgim duam seninle dedim, hepsine tepkisiz kaldı, içime oturdu
- +1 yıl
Şimdi sen ayrılıyor olsan bile ponçikliğinden ödün vermeyip bunları yazmışsın. Sevgim ve duam olmamış hani bırakma beni, benim için mücadele et bak hala istiyorum seni alt satırlı bir cümle olmuş. Ama karşında ki hergele bunlara hiç bişi dememiş mi engelle her yerden bir daha da yüzüne bakma. Sevgi bir ilişki içinde tek başına bir halta yaramaz.
Soran+1 yılEvet aslında hakaret etmek saydırmak istesem de tuttum kendimi , ayılık yapmak istemedim. Zaten bana ben senle konuşurken çok etkileniyorum, çok yükseliyorum senle arkadaş sınırında kalamam, benden uzak dur beni kaldıramazsın diyen kendisiydi. Benim hayır senden uzak kalamam mı demem gerekiyordu sizce? Bende birbirimizden değişmemizi beklemek yanlıştı zaten, sana kurgun kızgın değilim, tamam uzak dururum ama sende benimle bir daha hayati bir şey olmadıkça hiç bir şekilde iletişime geçme dedim. Bir şey yazmadı işte. Aslında kızgınım, seviyorum hoşlanıyorum diye ağlamaklı ses kayıtları atan kendisiydi, kandırdı beni sevse insan uzak dur diyebilir mi?
- +1 yıl
Bak şimdi karşında bir adamdan ziyade oğlan çocuğu var, o senden etkileniyorum yükseliyorum şehvet, yaşayacağını yaşar sonra da ben yapamıyorum derdi yine. Her yazılım her donanıma uygun değil ki hayati bişi olmadıkça gibi bir açık kapı bırakma seni yedek parça olarak görmesine sebebiyet verirsin. Sen net ve ne istediğini bilensin o da ayak sürüyen. Kısacası sana denk biri değil s. et ve hayatına onu her yerden engelleyerek devam et.
Soran+1 yılYa sürekli seviyorum diye mesaj atan hoşlanıyorum diye ağlamalı ses kayıtları atan kendisiydi. Hayati dememem gerekiyordu, hiç bir şekilde demem gerekiyordu, onu sonradan farkettim. Ama napim. Sevdiğini söylemesine rağmen sevmeyen o, sustuğu söylemediği halde gerçekten seven benim yani, anlaşıldı
- +1 yıl
Bak şimdi bu oğlan, senin bam telini bulmuş, senin huyunu suyunu da öğrenmiş ona göre oynuyor. Yani kafanı karıştırmak içinde ezgin delikanlı pozu kesiyor sende takıntı haline getirmeye başlamışsın bu bir öyle bir böyle yaptıkça neden dersende sana arefeyi gösterip bayramı göstermiyor yani onu sürekli düşünmene sebebiyet veriyor. Manipüle ediyor yani seni. Dediğim gibi içinde olan olmayan yarım kalan her duyguyla vedalaş. Ve kesinlikle tekrar sana ulaşmasına da izin verme. Onun gelip gitmesine izin verirsen laçka olan sinirleri duyguları embale olacak olan sen olacaksın o istediğini alacak ve s. gidecek olan da sana olacak. Kendine hiç kaybetmek istemeyeceğin biri gibi davran ve sana böyle davranmayan biri içinse tırnağının ucuyla dahi itekleme. İlişkiler bu kadar zor olmamalı.
Soran+1 yılSanırım haklısın, takıntı yapmasam bitip giden şeyi bu kadar sorgulamam, çok doğru söylüyorsun
- +1 yıl
Konuda benim ne söylediğim ya da düşündüğüm çok önemli değil. Ben anlattıklarınız doğrultusunda düşüncelerimi dile getiriyorum. Söylediğim gibi her yazılım her donanıma uygun değil. Kendi hayatınız nasıl yaşayacağınız tamamıyla size kalmış. İyi günler dilerim (=
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılUmurumda değilse isterse ağlasın umurumda olmaz
03 Yorumla
Soran+1 yılBitti diyen birine cevap yazmayanlardan mısınız o zaman sizde
- +1 yıl
Evet, yazsan ne olacak ki boşa
Soran+1 yılAnladım teşekkür ederim
Dert değil o kadar artık eskisi gibi takmıyorum bu tarz şeyleri
036 Yorumla
Soran+1 yılSize bitti diyen birini takmaz mısınız? Cevap yazmaz mısınız iyi ya da kötü?
Soran+1 yılİntikam aldınız mı peki
Soran+1 yılSakın dönme, istediğin tepkiyi vermez diyorsun o zaman. Hiç bir şeye odaklanamıyorum yazmamak için kendimi zor tutuyorum
Soran+1 yılBenim yazmamam dert olur mu sence ona
Soran+1 yılYazarsam anlayacak umrumda olduğunu , büyü bozulacak yani
Soran+1 yılNapmamı öneriyorsun
Soran+1 yılDuruma sadece ayrılık mesajının ertesi günü baktı, ona da bakmıyor , instagram hesabım kapalı zaten, aynı ortamda değiliz, nereden bilecek?
Soran+1 yılBilmiyorum sesini bile çok özledim
Soran+1 yılAşığım aşık 😄
Soran+1 yılKesin mi diyorsun
Soran+1 yılNasıl yani
Soran+1 yılAyrılık mesajını atan benim, o yorum yazmadı, görüldü attı
Soran+1 yılBeynim sulu sulu oh
Soran+1 yılOndan başka kimseyle geçinmek ya da geçinememek istemem. 😄
Soran+1 yılNe biçim konuşuyorsunuz? Takmazsa takmasın , napim seviyorum diye kendimi kullandırsam daha mı iyiydi
+1 yılBenim de başıma gelmişti
Bitti arama dedim
Tek kelime yazmamıştı daavarrrrrr06 Yorumla- +1 yıl
İnsan sorar bi neden diye
- +1 yıl
Ne oldu bit şey mi yaptm falan?
Sonra salağğp gibi ben yazdım ayrılmayalım seni seviyorum diye öyle normal devam ettik ama sağlıklı olmadı - +1 yıl
Bana karşı ilgisizdi bencildi sinirlendim
- +1 yıl
Keyfimden değil anladın mı oksimoorronn
- +1 yıl
Kendi öncelikleri kendi arkadaşlarını daha önemsiyordu 3-4 gün ne mesaj ne aramak yoktu ne yapılabilir ki bu durumda? Ama biz aptttalıx seviyoruz diye trip atıyoruz sanıyoruz ki değerimiz bilinir ama nerde?
- +1 yıl
İlk zamanlar aşık rolü yapan sonra değer görünce karşılık görünce kendini geri çeken erkek müsveddeleri bunlar napalım arkadaşım sevmeyelim mi it gibi mi davranalım robot değiliz ki
- Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılMesleki alan da evet ve güzel ama hataları olursa da sorumlu sen
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBenim kafamda bitmişse sözlerin hiç bir anlamı yok ki o demiş ben demişim ne farkeder
00 Yorumla Sen bu çocuktan ilişki boyunca kaç defa ayrıldın defalarca ayrıldıysan ve barışmak için mücadele ettiyse bu süreçte çok yıpranıyor tabi ve tekrar ayrılmak istediysen artık olmayacağını anlayıp vazgeçmiş olabilir seviyor olsa bile
09 Yorumla
Soran+1 yılYazdan beri bu 3. Ve sebepte hep aynı sebep. Arzunu dizginle ve benle böyle konuşma. Ama duramıyor yapamıyor. Bende arkadaş sınırında kal dedim. O da ben arkadaş sınırında kalamam, senle konuşurken çok etkileniyorum, çok yükseliyorum , benden uzak dur beni kaldıramazsın dedi, bende tamam uzak dururum sakın hayati bir şey olmadıkça bana bir daha yazma dedim, o mesaja bile görüldü attı, bir daha da yazmadı
Soran+1 yılVermeyeceksen uzatma diyor yani
Soran+1 yılÜzülsen de kalbin kırıldığına üzül diyorsun
Soran+1 yılNe geldi başınıza
Soran+1 yılYok almayım
+1 yılBelirsizlikten iyidir kimin söylediğinin bi önemi yok
01 Yorumla
Soran+1 yılBitti diyen birine tamam ya da olmaz demez misiniz? Susar mısınız?
+1 yılSöylerim biter, gerisini düşünmem.
02 Yorumla
Soran+1 yılKimseyi sevmedin mi
- +1 yıl
Verdiğim değer eksi dönüş yaparsa Öfkem ağır basıyor o zaman. Sevmem bir şeyi değiştirmez.
Bittiyse bitti son sözü söyleyenin ne önemi var
02 Yorumla
Soran+1 yılHayır bitti diyen insana cevap yazmaz mısınız? İyi ya da kötü
- Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
+1 yılEgo kasacak deglm
Yoluma bakarm01 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.
+1 yılsıradan geliyor artık
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılnitti denildiyse konu kapanmıştır.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 443 cevap paylaştı. bos isler
05 Yorumla
Soran+1 yılÖnemli olan bitmesi değil mi
Soran+1 yılGörüldü mü attı sana da
Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kararları veren kişi
01 Yorumla
Soran+1 yılYani
+1 yılÇok şey :)
06 Yorumla
Soran+1 yılNe mesela?
Soran+1 yılBen son sözü söyledim, bitirdim ama görüldü atması içime oturdu resmen
- +1 yıl
Son sözüne verecek cevap bulamamıştır canım.. Bitirdiysen sıkıntı da yok zaten 😊
Soran+1 yılBitirdim evet ama sevmediğim için değil, yanlış olduğu için bitirdim
- +1 yıl
Yanlış olduğunu düşünüyorsan sıkıntı yok... İyi ki bitirmişsin! Son sözü söylemek kendine güvenini pekiştirsin.
Soran+1 yılAma görüldü attı, iyi dilek sundum cevap da alamadım. Zaten bana ilk uzak dur diyen de kendisi oldu. Göstermelik bir son söz oldu anlayacağın
Kişilik & Karakter konusunda 13,8b cevap paylaştı. Hiçbir anlam ifade etmez
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılİrade ve üstünlük
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılCok sey
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer