Yüksekten mi korkarsınız yoksa düşmekten mi?

Hani şarkıda diyor ya;

Yüksekten mi yoksa düşmekten mi,

Kalmaktan mı yoksa gitmekten mi korkarsın?

Yüksekten mi korkarsınız yoksa düşmekten mi?
Cevapla