Hani şarkıda diyor ya;
Yüksekten mi yoksa düşmekten mi,
Kalmaktan mı yoksa gitmekten mi korkarsın?
Hani şarkıda diyor ya;
Yüksekten mi yoksa düşmekten mi,
Kalmaktan mı yoksa gitmekten mi korkarsın?
Yüksekten korkmam. hatta yüksekleri çok severim böyle manzaralı rüzgarlı yerleri özellikle de.. şarkı da güzelmiş. düşmek konusunda da dikkatli olurum genellikle.
Şarkı güzelmiş🤪😂
Yüksekler güzel ama ne kadar yüksekse düşünce o kadar hasar veriyor
Kalmak daha sıkıntılı
Ağzını gözünü niye eğiyorsun hemen çocuğum?🤨:d
Güzel bir bakış açısı.
Eğmedik ya😅
E tabi ne sandın😏😂
Teşekkür ederim çidemci😂
Rica ederim "çekirdek".
Yerimde saymaktan korkarım. Yükselsem de düşsem de hareket etmiş, ilerlemiş olurum. Aynı yerde kalmaksa korkunç.
Cevap
11Cevap
Yükseklik korkum varmış ama öyle korku değil. Elim ayağım boşalıyor, denge sağlayamıyorum.
Düşmekten korktuğumuz için yüksekten korkarız
Esas korkumuz düşmektir yani
Evet
Düşmekten 😬 aaaa poşet uçuyooo https://hizliresim.com/mitjkuo
Düşmekten korkarım zaten yükseklik korkusu bu yüzden oluyor düşme korkusudan
Düşmekten değil de toparlanamamaktan korkarım daha çok.
İkisinden de çekilmiyorum, öncesinde çokça tecrübe ettiğim icin
Ikisinden de korkmuyorum. Beni korkutan tek şey attığım adımda önümü görememek
Bu şarkıya bi ara çok sarmıştım. Sözleri anlamlı..
Sana düşmekten korkarım
Eyw abe
yükseklik krkum yok düşme korkum da yok
Düşmekten diyelim
Hayata karşı geri düşmekten korkarım
gideceksin sanmaktan bir gün sende
Alçaktan
Düşmekten korkarım
Dusmek sikinti dusmekten korkarim
Hiçbiri beni korkutamaz
Düşmekten
Düşmekten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?