BaZı insanlar hayatı boyunca kendisine yalan söyleyebilir. Çünkü bazen güzel bir yalan en güzel güveni verir kişiye. Yüksekten korktuğunu düşünür hep aslında yanında bulunduğu kişilerin onu düşürmesinden korkuyordur ama farkında bile değildir. İşte arkadaşlar bende onu soruyorum size hangisinden korkarsınız. Not: korkusu olmayan arkadaşlara lafım yok;).
Beni ittiler yüksek bir yerden. O yüzden yüksek yerlerde başım döner düşmeyeceksem de düşecekmiş gibi olur kendi kendime düşerim :) yani o his olur o yüzden yaklaşmam
Tahmin ettiğim gibi sen aslında yüksekten değil düşmekten korkuyorsun. Sen o yaşamış olduğun çocuk psikolojisinden ötürü yükseklik korkun olduğuna inanmışsın. Oysa sen insanlara güvenmediğin için aynı günü bir daha yaşarım diye düşmekten korkuyorsun. Bence bunu biraz düşün 🤔
İnsan kendisine yıllar boyunca yalan söylemesi sonra bunu cesaret edip gerçeğe dökmesi aslında çok güzel bir şey senin ki de öyle küçükken yaşadığın bir psikoloji yüzünden aynı duruma bir daha düşmemek için yıllar boyunca kendine yalan söylemek. Bir insan kendisini böyle kandırıyor işte o zamanın beynin sana savunma duvarı seçtiği şey ilerde farklı olabiliyor. Bu da kişi kendini tanıdıktan sonra ortaya çıkıyor maalesef...
Bende yıllarca yüksekten korktuğunu düşünerek inanmışım ama düşmekten korktuğumu anladım çünkü tek olduğum da yüksek yerlerde dolaştığımı gözlemledim ama yanımda biri olduğunda tam tersini yaşadım
En İyi Cevaplar