Benim iki yıllık bı iliskim var. Ciddi olarak düşünüyorduk. Ailesiyle de tanıştım. erkek arkadaşım çevresine karşı çok iyi merhametli yardımsever melek gibi güleç ama benim yanımda somurtkan depresif. maddi manevi sorunları vardi ona bağladı ben de ona bağladım ama hiç düzelmedi. İki defa büyük tartistik hakli olup olmaması önemli değil kufretti hakaret etti. Her durumda kendini haklı görür. Ozel günleri takmaz. Kötü gunlerimde hasta olduğumda öyle yanında olmaz ama kendisi kötü olduğunda ilgilenilmesini çok ister. Beni dinlemez öyle sadece kendinin dinlenilmesini ister. Fikirlerimi almayip özür diledigini de hiç hatırlamam. Kimi zaman eski kız arkadaşlarıyla karsilastirir beni. Surekli manipüle eder her şey de ben sucluyum ona gore. Yeri gelir çok iyi acindirir kendini. Kelimelerimi ona karşı seçiyorum. cunku kafasında kurup algı yapıp günlerce söylenip kusebiliyor trip atıyor aliniyor. psikolojik şiddetin dibini gördüm. fiziksel siddete meyilli öfke kontrolü yok fiziksel şiddete de yeltendigi zamanlar oldu bı iki defa ne yapacam özünde iyi biri olduğunu düşünseniz bile ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
kişilik bozukluğu var
Hasta olduguna eminim çünkü hatırlıyorum aynı iş yerinde çalıştığımız ortak kız erkek arkadaşımızın yanında iki dakika oturdum diye sen kardeşimsin namussuzsun kaşarsin bacım kuş beyinlisin cahilsin malsin oran buran ayrı oynuyor kesin onlarla dışarda gorusmussun evlerine gitmişsin birlikte olmuşsundur dedi
Hasta olduguna eminim çünkü hatırlıyorum aynı iş yerinde çalıştığımız ortak kız erkek arkadaşımızın yanında iki dakika oturdum diye sen kasarsin namussuzsun kardeşimsin kuş beyinlisin cahilsin malsin oran buran ayrı oynuyor kesin onlarla dışarda gorusmussun evlerine gitmişsin birlikte olmuşsundur dedi
Ayrıl kanka saglıksız bir insan
Hasta olduguna eminim çünkü hatırlıyorum aynı iş yerinde çalıştığımız ortak kız erkek arkadaşımızın yanında iki dakika oturdum diye sen kardeşimsin namussuzsun kaşarsin bacım kuş beyinlisin cahilsin malsin oran buran ayrı oynuyor kesin onlarla dışarda gorusmussun evlerine gitmişsin birlikte olmuşsundur dedi
Hasta olduguna eminim çünkü hatırlıyorum aynı iş yerinde çalıştığımız ortak kız erkek arkadaşımızın yanında iki dakika oturdum diye sen kasarsin namussuzsun kardeşimsin kuş beyinlisin cahilsin malsin oran buran ayrı oynuyor kesin onlarla dışarda gorusmussun evlerine gitmişsin birlikte olmuşsundur dedi
Buna ragmen onunla evlenip hayatini karartma lütfen bırak onu
Evet doğru diyorsun
Bı insanın ne kadar sorunu olursa olsun bu derece olabilir mi
Hayır alakası yok bak. Onun kafası hasta lütfen kendi basini yakma. Askindan ölsende bırak evlendiginizde o sana iyi gelmeyecek seni mutlu etmeyecek mutlu bir evliliginiz olmaz sonsuza kadar eziyet cekersin. bırak onu
Evet şimdi bile onun yanindayken mutlu değilim ki rahat degilim. mutlu değilim sıkıldım tükendim yoruldum dediğimde o zaman yürü git diyordu. doğum günüm oldu hatırlamadi üstüne başlarım sana da doğum gününe de dedi. evde ablamla tartıştım sıkıntımı ona anlattim. ben ablan olsam seni doverdim dedi. her ortama girdiğimizde oraya buraya bakma oluyordu
Ne yapmayı dusunuyorsun
Ayrilacam geç kaldım mutlu da değilim hiç
Hic uzatmadan ayrıl karsina daha güzeli gelir inancın var mı bilmiyorum ama dua edicem senin icin💗💗
İnancım var çok teşekkür ederim ❤️♥️