Ben çok sessiz biriyim ve bundan bıktım nasıl değişebilirim canlı olabilirim?

Ben yıllardan berı yani kendimi bildim bilei sessiz, sakin, çok sessiz, az konuşan kelimelerini insanlardan duyuyorum. Öyleyimde yapım bu. Ama çok sıkıldım artık arkadaşlarım konuş biraz diyolar onlarla bile konuşmuyorum kendimi dışlanmış ezik sinik hissediyorum ölü gibiyim kendıme guvenım yok nabcam bılmıyorum ben nası degısebılırım canlı olabılırım? sessız olmaktan bıktım
Ben çok sessiz biriyim ve bundan bıktım nasıl değişebilirim canlı olabilirim?
Cevapla