Öfkelendiğiniz insana duygularınızı hem dilsel hemde davranışsal yönden nasıl ifade edersiniz?

Duygularınızı karşınızdaki insana nasıl ifade edersiniz? ya da ifade eder misiniz?
İfade etmek yerine kızıp, bağırmayı mı tercih edersiniz?
ya da bunun yerine duygularınızı toplayıp öfkenizi alıp konuşmayı mı tercih edersiniz?
Öfkelendiğiniz insana duygularınızı hem dilsel hemde davranışsal yönden nasıl ifade edersiniz?
Cevapla