Bence ,
Kötü Yanları:
Yalnızlık, vücutta stres hormonu kortizolün artmasına neden olabilir. Bu, bağışıklık sisteminin zayıflamasına ve yüksek tansiyon riskinin artmasına yol açabilir.
Uykusuzluğa neden olabilir ve Alzheimer hastalığı riskini artırabilir.
Kronik yalnızlık, sigara içmek, obezite veya egzersiz eksikliği gibi sağlık riskleriyle benzer zararlar verebilir.
İnsan bedenindeki hücrelerin düzenli çalışmasını etkileyebilir. Yalnızlık, depresyon, anksiyete ve ruh hali değişiklikleri riskini artırabilir.
Kişinin kendini değersiz ve sevilmemiş hissetmesine yol açabilir, bu da özgüveni azaltabilir
Olumlu Yönleri:
Yalnızlık, içe dönük kişilerin daha az sayıda ama daha sağlam arkadaşlıklara sahip olmasını sağlayabilir.
Bazen yalnız kalmak, insanın kendi varlığının farkına varmasını ve rahatlamasını sağlayabilir.
Sonuç olarak yalnızım ve Bazen yalnızlık beni kötü yönde etkiliyor. Ama kimsenin umrunda olmadığı için nazikçe soralım sizce yalnızlığın faydası mı çok zararı mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
İnsanı psikolojik olarak çökertir
Yalnızlık Neden Olur ve Zararları Nelerdir? ↗
Yalnızlığın Faydaları Olduğu Kadar Zararları da Var! ↗
Yalnızlık eğer karşındaki insanlar sana zarar veriyorsa iyidir ama vermiyorsa mutluluk verecekse yalnızlık iyi değildir
Zararları gamofobi, faydaları bu fobi sayesinde hayatımızı kendimize zehir etmemiş ve kimseye bel bağlamamış olmak.
Selvi boylu ne yapirsen gız
Tanisiyor muyuz 😃
Hala milletle makara mı yapıyorsun gız bakımcı😁
Ya hrjajfjsjd
Edirne'ye vardın mı gıh😁
Zararı sıkılıyor olmak
hemde nasıl :(
Henüz bir zararını görmedin.
ana ben mi :) vallaha aileme bile yansıttım hocam :/ kimse beni sevmemesini geçtim
Sen yazmıssın zaten kanka
Evet ama sizin görüşlerinizide almak istedim :) amacım vakit geçirmek ve insanlığa faydalı olmak aslında ^_^
Faydası kafan rahat yararı eglenceli vakit bunalmama falan
bilgisayar veya mobil oyun oynuyo musun? işte son zamanlarda çok teknolojikolik oldum yalnızlıktan :/
Yok hıc sevmem odev yaparken bile zor katlanıyorum
:) ozaman güzel bende üniversiteye hazırlanıcam işte :)
faydaları insanın kendini tanımasını sağlar
Benide kendime tanıtırmısın ben beceremiyorum
Ortadayım ben