Üniversite son sınıfım. Sınıftan bir kızla arkadaş olduk.. genelde iyi anlaşıyoruz. Geçen sıraya geçerken ben dibe oturcaktim o " ben oraya geciyim mi " yaptı. Bende geç deyip çıkış tarafa oturdum.
Bugün de konferans salonunda ikimiz yer seçerken ben bi koltuğa yöneldim o da " ben oraya oturayim mi " yaptı yine. Bende geç dedim diğerine oturdum. Farketmez diye..
Ama şimdi kafama takıldı. Ben mi boşa kafaya taktım yoksa rahatsız olunacak bir mevzu mu?
Not ; zamanında eskiden çok suistimal edilip kullanıldığım için böyle ufak tefek şeylere kafaya takıp baştan tavır koymam gerektiğini düşünüyorum.. sizce bunda bisey var mı yoksa benim psikolojim mi bozuk?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Abartmıyorsunuz
Arkadaşligini begenmiş senin
Lütfen okuyup cevap verir misin yoksa saatlerce bu kafama takılacak