Arkadaşlar ben mi abartıyorum yoksa kafaya takılacak bir mevzu mu?

Üniversite son sınıfım. Sınıftan bir kızla arkadaş olduk.. genelde iyi anlaşıyoruz. Geçen sıraya geçerken ben dibe oturcaktim o " ben oraya geciyim mi " yaptı. Bende geç deyip çıkış tarafa oturdum.

Bugün de konferans salonunda ikimiz yer seçerken ben bi koltuğa yöneldim o da " ben oraya oturayim mi " yaptı yine. Bende geç dedim diğerine oturdum. Farketmez diye..

Ama şimdi kafama takıldı. Ben mi boşa kafaya taktım yoksa rahatsız olunacak bir mevzu mu?

Not ; zamanında eskiden çok suistimal edilip kullanıldığım için böyle ufak tefek şeylere kafaya takıp baştan tavır koymam gerektiğini düşünüyorum.. sizce bunda bisey var mı yoksa benim psikolojim mi bozuk?

Arkadaşlar ben mi abartıyorum yoksa kafaya takılacak bir mevzu mu?
Cevapla