Kendimden vazgeciyorum galiba lutfen bi yol gosterin?

Hayatim hep baskalari endeksli oldu hep onlarin hayatini onlari kiskanarak gecti sessiz fark edilmeyen bi insan oysaki olmam gereken cok sey vardi cok yasamam istedigim sey olru ama yasayamadim ben kendim olamadim hic cok yalniz kaldim bi cok unsur bende varken bile begenmedim kendimi cekingen oldugum icin uzun zamandir sevgilim bile olmadi arkadasim hic yok hep boyle gidicek hayatim okumak calismak istemuyorum yaşamak bile zor geliyo artik kendime gram deger vermeyisimle

Kendimden vazgeciyorum galiba lutfen bi yol gosterin?
Cevapla