Çok kötü bir dönemden geçiyorum bu durumu nasıl atlatabilirim?

Bir çocuk var defalarca ayrılıp ayrılıp barıştık 7-8 kere hep affettim alttan aldım çünkü seviyorum aşk öyle kötü bir illet ki yapmam dediğin bir sürü şey yaptırıyor en sonuncusunda çok garip davranıyor geç cevap vermeler fazla kafaya da takmıyor cepteymişim gibi hissediyorum kendimi
Çok kötü bir dönemden geçiyorum bu durumu nasıl atlatabilirim?
Cevapla