Hayata kendi penceremden hep temiz baktım, hayal kırıklıklarım, duvara toslayışlarım, üzüntülerim, kırgınlıklarım, kızgınlıklarım hep bu bakış açımdan sebep...
Herkesi kendim gibi sanmak yaptığım hatalardan biri.
Ama ben de buyum, çoğunlukla bardağın dolu tarafından bakarım. Sonradan boş tarafını göreceğini bilsem de yine bakarım.
Sanırım baktığım penceremden gördüğüm hayat hep günlük güneşlik olsun istiyorum 😊
Penceler arası koşturuyorum. 😄 Tek bir pencerede kalırsam diğer taraftaki olandan haberim olmaz. Ve ben yanlış görmüş olurum. Ama bu sıralar pencerelerden kaçıyorum, dışarıya dalıyorum direkt hadi bakalım şimdi görelim sizi bakış açıları 😃
Lafta değil gerçekten temiz şeffaf bakıyorum. Öyle olmasam anlamlandırma anlamaya çalışma çabam kimseye olmazdı diye düşünüyorum. Hayata daima pozitif ve olumlu bakmak, olumsuzluklardan olumlu yanlar çıkarmak hayat mottom🌸🎀