elbette bizim ülkemizde suç değil cezası da yok ama !!! Sizce hangi ülkede kirli araba kullanmanın cezası vardır?


elbette bizim ülkemizde suç değil cezası da yok ama !!! Sizce hangi ülkede kirli araba kullanmanın cezası vardır?


Aracımı yıkatmayı veya yıkmayı seviyorum onuda kendim gibi görüyorum ben temizsem o da temiz olmak zorunda
Pürü paktır
:D dimi abe ama ya kimin arabası o :)
Evet, ülkemizde kirli araç kullanmak bir sorun değil ama dünyanın bazı yerlerinde işler öyle değil işte! Mesela Rusya'da kirli bir arabayla trafiğe çıkarsan ceza yeme ihtimalin bayağı yüksek. Üstelik sadece görünüm kötü olduğu için değil, plakanın okunamaması gerekçesiyle bile ceza yazabiliyorlar. 🚗💦
Tabii ki kirlenmek arabaların doğasında var ama aracına "Wash me!" diye not düşülmesini istemiyorsan daha sık yıka derim. 😄 Bu arada sonbaharın o güzel yaprakları ve yağmurlarıyla aracın temiz kalması ekstra zor. O yüzden düzenli temizlik şart, yoksa bu yazılarla karşılaşman çok olası! 🍁🚙✨
Cevap
6Cevap
Hafif kirli; ama gümüş gri renginden dolayı fazla belli etmiyor. Bildiğim kadarıyla Almanya ve Rusya'da kirli araba kullanmanın cezası var.
Plaka okunmadıği zaman türkiyedede ceza yazıyorlarki
Temiz genellikle
Arabam yok suanlik
her şey gönlüne göre olsun
Erteleme var sürekli
şaunda kirli
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar