Kişilik & Karakter Çok sıkılıyorum bugün ki ruh halim berbat, sizin ruh haliniz nasıl? Naninoblabla Takip Et Xper 5 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor 🥹🥹 Güncellemeler+1 yıl Bugün akrep dolunayı var acaba ondan mı? Güncellemeler+1 yıl Kahve içer misiniz benden size kahve ☕ Çok sıkılıyorum bugün ki ruh halim berbat, sizin ruh haliniz nasıl? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Benim de bügün canım sıkkın gerçi hep sıkkın 0 0 Yorumla
uyumsuzbirbilinmez Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 513 cevap paylaştı. Benimde çok sıkıcı geçiyor. İstanbul’dayım ve canım çok sıkılıyor keşke bu sıkıntıyı paylaşıp bitirebileceğim biriyle tanışabilsem 🫠😂 0 0 Yorumla
blackswan92_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 568 cevap paylaştı. değişken açıkçası. saçma sapan ufak tefek gündemler var 0 4 Yorumla Naninoblabla +1 yıl Evet oluyor Yorumla blackswan92_ +1 yıl aaa akrep mevzusu mu varmış, canım burcum bugün hangi sıkıntılara giriyormuş acil aydınlatsın biri beni :D Yorumla Naninoblabla +1 yıl Bütün burçlar için sıkıntılı dönem olacak hepimizi etkiliyor Yorumla blackswan92_ +1 yıl bize kimse sıkıntı olamaz, oyna devam Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Eh işte idare eder pazar günü sınavım var 0 1 Yorumla Naninoblabla +1 yıl Biliyorum Allah yardımcın olsun Yorumla
3mirhan Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Benimde berbat ötesi 🥺 0 1 Yorumla Naninoblabla +1 yıl Ya çok kötü 🤐 Yorumla
__Meraklı_Serseri__ Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 92% +1 yıl Benim de aynı neden anlamadım 0 4 Yorumla Naninoblabla +1 yıl Dolunay var acaba ondan olabilir mi Yorumla __Meraklı_Serseri__ +1 yıl Olabilir bilmiyorum ruh halim hiç iyi değil Yorumla Naninoblabla +1 yıl Benim de Yorumla __Meraklı_Serseri__ +1 yıl Mesaja gel Yorumla
dontkillmyvibe Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Neden sıkılıyorsun ve ruh halin berbat? 0 18 Yorumla Naninoblabla +1 yıl Bilmiyorum 😮💨 Yorumla dontkillmyvibe +1 yıl Yalnız mı kaldın yoksa noldu Yorumla Naninoblabla +1 yıl Yalnız olmayı seviyorum Yorumla dontkillmyvibe +1 yıl O zaman yalnızlıktan sıkılmadın anladım Yorumla Naninoblabla +1 yıl Evet Yorumla dontkillmyvibe +1 yıl Evden çıkmak istiyorsundur belki ama dışarıda yapacak bir şey olmadığı için de çıkmıyorsun. O yüzden sıkıştın kaldın belki Yorumla Naninoblabla +1 yıl Yani hava sıcak çıkasım gelmiyor bugün ki derslerime de gitmedim, canım hiçbir şey istemiyor 🫨😤🫥 Yorumla dontkillmyvibe +1 yıl Kanka sen yan basmışsın o zaman ya Yorumla dontkillmyvibe +1 yıl Baya bunalım kafası bu yani Yorumla Naninoblabla +1 yıl Evet 🙄 çok karmaşık duygularım Yorumla dontkillmyvibe +1 yıl Üzdün.. Yorumla Naninoblabla +1 yıl Özür dilerim🥺 Yorumla dontkillmyvibe +1 yıl Asıl ben özür dilerim neyse gidiyorum ben Yorumla Naninoblabla +1 yıl Nereye Yorumla dontkillmyvibe +1 yıl Burada kalırsam ben de bunalım girerim ama sen yalnız olmayı seviyorsun o yüzden gidiyorum Yorumla Naninoblabla +1 yıl Kusura bakma Yorumla Naninoblabla +1 yıl Tamam git Yorumla dontkillmyvibe +1 yıl Öptüm bay Yorumla
Alonza97 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 797 cevap paylaştı. Çalışıyorum Bos oturma bişeyler yap 0 0 Yorumla
Bülentadn Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Fena değil. Araçla gezince sıkıntı geçiyor. 0 1 Yorumla Bülentadn +1 yıl Kesin ondandır
KaanCarry Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 790 cevap paylaştı. Her zaman ki gibi, mutluyuz 0 0 Yorumla
cakir2607 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Normall 0 3 Yorumla cakir2607 +1 yıl Olur hayır demeyiz Yorumla Naninoblabla +1 yıl Buyur gel Yorumla cakir2607 +1 yıl tamam dir Yorumla
Gezdolas01 Takip Et Master Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı. Hayirdir 0 1 Yorumla Naninoblabla +1 yıl Bilmiyorum 😮💨🥹 Yorumla
HeyNikiNiki Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Uyumak istiyorum 0 0 Yorumla
Konrad027 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Yorgun 0 0 Yorumla
blondeaddict Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı. Normal. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Benim de bügün canım sıkkın gerçi hep sıkkın
Benimde çok sıkıcı geçiyor. İstanbul’dayım ve canım çok sıkılıyor keşke bu sıkıntıyı paylaşıp bitirebileceğim biriyle tanışabilsem 🫠😂
değişken açıkçası.
saçma sapan ufak tefek gündemler var
Evet oluyor
aaa akrep mevzusu mu varmış, canım burcum bugün hangi sıkıntılara giriyormuş acil aydınlatsın biri beni :D
Bütün burçlar için sıkıntılı dönem olacak hepimizi etkiliyor
bize kimse sıkıntı olamaz, oyna devam
Eh işte idare eder pazar günü sınavım var
Biliyorum Allah yardımcın olsun
Benimde berbat ötesi 🥺
Ya çok kötü 🤐
Benim de aynı neden anlamadım
Dolunay var acaba ondan olabilir mi
Olabilir bilmiyorum ruh halim hiç iyi değil
Benim de
Mesaja gel
Neden sıkılıyorsun ve ruh halin berbat?
Bilmiyorum 😮💨
Yalnız mı kaldın yoksa noldu
Yalnız olmayı seviyorum
O zaman yalnızlıktan sıkılmadın anladım
Evet
Evden çıkmak istiyorsundur belki ama dışarıda yapacak bir şey olmadığı için de çıkmıyorsun. O yüzden sıkıştın kaldın belki
Yani hava sıcak çıkasım gelmiyor bugün ki derslerime de gitmedim, canım hiçbir şey istemiyor 🫨😤🫥
Kanka sen yan basmışsın o zaman ya
Baya bunalım kafası bu yani
Evet 🙄 çok karmaşık duygularım
Üzdün..
Özür dilerim🥺
Asıl ben özür dilerim neyse gidiyorum ben
Nereye
Burada kalırsam ben de bunalım girerim ama sen yalnız olmayı seviyorsun o yüzden gidiyorum
Kusura bakma
Tamam git
Öptüm bay
Benşm her zaman şyi ya
Çalışıyorum
Bos oturma bişeyler yap
Fena değil. Araçla gezince sıkıntı geçiyor.
Kesin ondandır
Her zaman ki gibi, mutluyuz
Normall
Olur hayır demeyiz
Buyur gel
tamam dir
Hayirdir
Bilmiyorum 😮💨🥹
Aynı şekilde 😒
Uyumak istiyorum
Yorgun
Tanrısal düzeydeyim
Normal.
Benimde öyle