Gündüz hali mi daha çok huzur veriyor yoksa gece ay ve yıldızlar parlayınca mı daha güzel oluyor?
Ben gece halini seviyorum. 🌸
Ben gece halini seviyorum. 🌸
Aydınlık
Karanlık
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Böyle gök gürültülü şimşek çakan yağmur yağdım yağacağım diyen bir gök yüzü
Gece ay ve yıldızlar çok güzel görünüyor. Çok huzurlu. Gündüz ise masmavi gökyüzü üzerindeki bembeyaz bulutları bir şeylere benzetmek, aralarında kalp aramak çok eğlenceli geliyor. Ve mutlu ediyor. Gündüz gökyüzünde ferahlık var. Masmavi, sonsuz bir gökyüzü... İnsanın yüreği ferahlıyor, içi açılıyor. Gün batımı, gün doğumu da ayrı güzel. Hepsinin yeri ayrı yani. Ben gökyüzünün kendisini seviyorum. Gece yıldızlarla süslenmiş halini ayrı, gündüz bembeyaz bulutların uçuştuğu halini ayrı seviyorum. Gün batımının üzerinde bıraktığı renkleri ayrı, gün doğumuyla aydınlığın gelişini ayrı seviyorum. 😇
Köyde geçen bir akşam. Yer yatağını ve battaniyeyi alıp balkonda gökyüzünü izlemek kadar keyifli bir şey yok :)
Cevap
27Cevap
Alaca karanlık... ne gece ne gündüz belli değil
Karanlık severim
Tamda bu hali 🙂
yağmurlu gök gürültülü fırtınalı hali hoşuma gidiyor
Gündüz, seher vaktini. Açık, sıcak ve hafif meltemli sakin bir hava.
Gece gökyüzünde ki atmosfer daha bir büyüleyici geliyor bana
Tam böyle havanın yavaş yavaş kararmaya başladığı anlar😍🩵
Hava açık olduğu zaman gece gündüz ikisinide seviyorum
Aydınlık hali daha huzur verici, karanlık hali daha çekici
Karanlık muazzam görünüyor ama aydınlık daha güvenli hissettiriyor.
Geceleri gökyüzüne bakmayı severim sonsuz ve saatlerce izleyebildiğim tek an
Gün batımı kızıl olacak ama farklı bi kızıl
Bulutsuz geceler kesinlikle. Gökyüzü o kadar berrak görünüyor ki. Yazları balkona geçip uzun uzun yıldızları seyrediyorum.
Aydınlık havalar içine huzur verirken, kararnlık havalar esrarengiz hissettiriyor. Bu yüzden her ikiside
Ben artık gündüz mavi halini seviyorum.
Şu sıralar aydınlık günlük güneşlik bana çok iyi geliyor ve güneşin batışı çok huzur verici.
Yağmur çiseleyen, çok koyulaşmaya yakın ama çok koyulaşmayan. İster gez ister yat havası 😃
En çok geceleri seviyorum
Özellikle 🌜 Ayı görebilmek
geçen gece tam görebildim
muazzam bir görüntü 😍
Hiç dışarı çıkmıyorum gökyüzünün her hâlinden mahrum yaşıyorum
Bence her hali bir başka güzel karar vermek çok zor gerçekten 🩵
Hafa böyle serin gökyüzü bulutlu
Geceyi sevdiğim için karanlık diyorum
Karanlık halini daha çok seviyorum.
Karanlık daha cazip.
Hava bozukken firtinali her saatini seviyorum
İki halinine de bayiliyorum 😍
Aydınlık halini daha çok
Gece hâli, huzur içeriyor bana.
Yağmurlu halini
Her halini seviyorum.
Guzel güneşli günler
Ikisinide çok seviyorum aslında
Seçemedim ikisinin de ayrı güzelliği var ☺️
Her hali ayri güzel cok sükür
karanligi cok seviyorum ve ozellikle gece yildizlari izlemeyi asiri guzel ve asil duruyolar
Her hali güzel değil mi
Evet her hali güzeldir tabiki
Karanlık daha asil duruyor..
Kara bulutlarla kaplanınca yağmur eşlik ettiğinde
Aydınlık az parçalı bulutlu
Gecenin ışıkları ayrı güzel..
Geceyi daha çok sevenlerdenim.
Aydınlık ve güneşli hâlini seviyorum.
ay ve yıldızlar...
huzurrr💞💞
Karanlık bütün enerjimi sömürüyor
Aydınlık
Her halini.
Her hali
karanlık
Gece huzur veriyor
Aydınlık
Gece daha çok
Gece hâlini
Karanlik daha iyi
Her halini.
aydınlık
Bulutlu
Aydınlık..
yildizli hava🫶🏽
Gökyüzünün her halini seviyorum.
Karanlıktan önceki kızıllık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?