Selamlar
https://youtu.be/yvZS4w1B0DU?si=bM7B16Qap6ZfyRHP
Kendiniz için hayırlı olan nedir? Ve neden?
İyi vakitler dilerim
https://youtu.be/yvZS4w1B0DU?si=bM7B16Qap6ZfyRHP
Kendiniz için hayırlı olan nedir? Ve neden?
İyi vakitler dilerim
Benim için hayırlı olan şey, yalnız yaşamak ve yalnız bir şekilde bu hayatı tamamlamak.
Ararsam bir sürü neden çıkar. Fakat nedenleri düşünmek gelmiyor içimden. Böylesinin daha iyi olduğuna inanıyorum.
İçimden geldiği gibi davranıyorum. Hayırlısı ne olur bilmiyorum, kaldırabilir miyim ondan da emin değilim.
Bunu ancak Allah bilebilir ☺️
İnsanın gönlünden geçen bir şeyler vardır ponçik
Cevap
2Cevap
Olmaz hiç
Ölümdür inşallahülazim😂
Tövbee estafirullaahh😀😀
Kan ve organ nakli. Lazım biraz ona😀
saglık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?