Kişilik & Karakter Bazen iyi insanların içinden bir canavar çıkacağı düşüncesi oluyor mu? FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Bazen iyi insanların içinden bir canavar çıkacağı düşüncesi oluyor mu 🤔#KişilikKarakter Bazen iyi insanların içinden bir canavar çıkacağı düşüncesi oluyor mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Her insanın vardır öyle kötü bir yanı. 1 0 Yorumla
MasalliaPolatova Takip Et Master Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Evet herkesin içinde iyi de kötü de zamanını bekler 1 0 Yorumla
ÐêrïñÐüşüñcêe Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Olabilir ben de iyi bir insanımSinirlenince takıntılı bir Piskopat çıkıyor😃 1 0 Yorumla
FiliusDiaboli Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Her insanın vahşi bir tarafı vardır. 1 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Var mesela ben de öyleyim 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Kimse melek degldr 1 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 25,5b cevap paylaştı. Ay evet.😱 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Her insanın vardır öyle kötü bir yanı.
Evet herkesin içinde iyi de kötü de zamanını bekler
Olabilir ben de iyi bir insanım
Sinirlenince takıntılı bir Piskopat çıkıyor😃
Her insanın vahşi bir tarafı vardır.
Var mesela ben de öyleyim
Evet oluyor 😁😁😁
Kimse melek degldr
Ay evet.😱