Utanmadan çekinmeden her konuda konuşabiliyor musunuz?

#tatlıkız 💕
Utanmadan çekinmeden her konuda konuşabiliyor musunuz?

#tatlıkız 💕
Sevgili de olsak her şeyin bir sınırı var. Evli değiliz sonuçta. İlişkilerde ki çoğu hata bu yüzden yapılıyor. Fazla rahatlıktan sıkıntılı durumlar oluşabiliyor maalesef.
Öyle bir durum yoksa zaten sevgilim olamaz o şahıs 😄
Gizli saklı olmamalı.. 😅
Ben sevgilimle her konuyu konuşabiliyorum. Ne isterse hangi konuda isterse açığım kalbim sevgim onun.
Önemli olan da birbirini anlayabilmektir..
Rica ederim..
Cevap
14Cevap
Sevgilim olsaydı evet cinsellik hariç her konuda rahat konuşurdum.. cinsellik de zaten sevmediğim ve amacım bu olmadığı için konuşmam.
Konuşurum aklını alır, tamir eder geri iade ederim
😅😅
Konuşamadıktan sonra sevgili olmanın anlamı yok ki
Her şeyi rahatlıkla konuşmadığım birisinin arkdaşımdan farkı kalmaz...
Kesinlikle..
Bunun için lazım değil mi zaten o dediğin 😀
Evet de bir sorayım dedim.. Buradakiler bir değişik ya işte.. 😅
Hayır konuşamam. Belli başlı şeyleri konuşurum ama başka şeyler konuşunca sen nereden biliyorsuna getirir olayı. O zaman sıkıntı 😂
Şu anda sevgilim yok ama olunca güvenirsem konuşurum
Canımın istediğini konuşamayacağım adamla sevgili olmam. Sevgilim yok.
Sevgilim yok ama olursa da herşeyi herşeyi bir zaman sonra konuşabilirim zamanla
Evet. Her istediğimi konuşabiliyorum, her istediğimi yapabiliyorum onunla. Ama ilaçları içince kayboluyor :(
Konuşulur olması gereken
Sevgilim yok ki
Evet, hem de her şeyi.
Olmayınca bir şey denmez
Evet konuşurum
Konuşurum.
Konusamiyorsam sevgili gibi göremem.
Sevgilim yok
Hayırlısı olur inşallah..
Arsızım ona konuşurum 🫶🏻😄
No problem, konuşurum
Konuşmam
Hayir ama cok isterim
olsaydı konusurdum
Evet konuşabiliyoruz
@SülfürükAsit iyiyim
Ne?
İyi güzel
Bir sınır olmalı saygı denen şey kaybolur sonra
Konuşurdum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?