Kişilik & Karakter Üzüntüyü içine atmada kadınlar mı daha başarılıdır, erkekler mi? Muhibbî35 Takip Et Xper 6 Yaş: 102 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor "dağ olsa taşıyamazdı, başımı bile eğmedim"Bu kadar detay yeter shsjj Üzüntüyü içine atmada kadınlar mı daha başarılıdır, erkekler mi? Cevapla Erkek Soruları Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. ence değişir bu durum.. kadın erkek olarak ayrılmaz.. kim daha psikolojik olarak güçlüyse acı çekmeye alıştıysa onlardır 1 0 Yorumla
mütesellî Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Kadınlar ilişkiyi içine atsa da en yakınına mutlaka bir gün söyleyebiliyor. Erkekler bu konuda daha ketûm. 1 0 Yorumla
KartallJK Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 606 cevap paylaştı. Kadınlar duyguları konusunda biraz daha dışa dönük sanırım. Bu nedenle erkekler duygularını içine atmada daha istikrarlılar. 1 0 Yorumla
VuRKaN25 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl ben en az kadınlar kadar yaparım (bazı kadınlardan çok daha fazlasını) fakat gerçek şu ki kadınlar bu işte daha iyi. 1 0 Yorumla
birazsessizolalım Takip Et Xper 6 Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Detaycı, ince düşünceli olan insanlar daha başarılıdır. Bunu cinsiyete bağlamak mantıksız olur. 1 0 Yorumla
LadyEbrar Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Kişiye göre değişiyor. Ne erkekler tanıdım ağzını açmayan gülümseyen, ne kadınlar tanıdım en küçük şeye çıldıran 1 0 Yorumla
oɿƚꙅɘɒm Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Kadınlar daha iyi taşır. Erkek içer söver sayar ağlar sızlar dışa vurur. Kadın sessiz bir kaya gibi dimdik durur, ser verir sır vermez. 1 0 Yorumla
Alcyone__ Takip Et Guru Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl İnsanları bilemem ama ben bu konuda çok başarılıyım.. İstersem kimsenin ruhu duymaz.. 2 0 Yorumla
FiliusDiaboli Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Ben erkeklerin daha çok ve daha başarılı taşıdığını düşünüyorum. 1 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı. Bence bu kişisel olarak değişir Ama kendi adıma söylersem bu konuda iyiyim neyseki 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Yeter.Güçlü durması gereken, durabilen kişi.. Genellersek erkekler bu yükü daha çok omuzlamış durumdalar. 1 0 Yorumla
Aserehehadejetejebe Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı. Erkeklerin toplumda güçlü olması bekleniyor. Küçüklükten dedeliğe kadar içine ağlar 1 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı. Bir erkek olarak kendimi diyorum 1 0 Yorumla
Lazımbazıhatalar Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Kişiye bağlı biraz 1 0 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı. Kadınlar. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
ence değişir bu durum.. kadın erkek olarak ayrılmaz.. kim daha psikolojik olarak güçlüyse acı çekmeye alıştıysa onlardır
Kadınlar ilişkiyi içine atsa da en yakınına mutlaka bir gün söyleyebiliyor. Erkekler bu konuda daha ketûm.
Kadınlar duyguları konusunda biraz daha dışa dönük sanırım. Bu nedenle erkekler duygularını içine atmada daha istikrarlılar.
ben en az kadınlar kadar yaparım (bazı kadınlardan çok daha fazlasını) fakat gerçek şu ki kadınlar bu işte daha iyi.
Detaycı, ince düşünceli olan insanlar daha başarılıdır. Bunu cinsiyete bağlamak mantıksız olur.
Kişiye göre değişiyor. Ne erkekler tanıdım ağzını açmayan gülümseyen, ne kadınlar tanıdım en küçük şeye çıldıran
Kadınlar daha iyi taşır. Erkek içer söver sayar ağlar sızlar dışa vurur. Kadın sessiz bir kaya gibi dimdik durur, ser verir sır vermez.
İnsanları bilemem ama ben bu konuda çok başarılıyım.. İstersem kimsenin ruhu duymaz..
Ben erkeklerin daha çok ve daha başarılı taşıdığını düşünüyorum.
Bence bu kişisel olarak değişir
Ama kendi adıma söylersem bu konuda iyiyim neyseki
Yeter.
Güçlü durması gereken, durabilen kişi.. Genellersek erkekler bu yükü daha çok omuzlamış durumdalar.
Erkeklerin toplumda güçlü olması bekleniyor. Küçüklükten dedeliğe kadar içine ağlar
Erkekler bence
Bir erkek olarak kendimi diyorum
demek sulumani seven birisin
Kişiye bağlı biraz
Erkekler bence
Kadınlar.
Değişiyor...
Kesinlikle erkekler
Erkekler
Kadınlar daha iyi