Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
Yaşanmışlıklar artı ya da eksi yönde deneyim katar insana bence ne olursa olsun. Ve zaman kaybı olarak değerlendirmiyorum kimseyi ya da hiçbir olayı. Netice olarak onlar sayesinde biz biz olabiliyoruz.
Dinleme ve anlama fırsatını fazla fazla tanıdığım insanlar olmuştur. Şimdi olsa dinlemeye anlamaya çalışma hakkını laftan anlamaz ilerleme kat etmeyen kişilere kesinlikle tanımazdım. Ama insancıl olarak baktım ve olması gerekiyormuş yaşanmış gözüyle bakarım keşke demem hiçbir tecrübeye ama iyi ama kötü fark etmez😌
İnsan kâlben kırılmanın ve haksızlığa uğramışlığın öfkesiyle çok fazla keşkelere boğuluyor, ömründen ömür gitmiş kaybetmiş gibi hissedebiliyor ama gerçekte, yaşananlar insana daha iyi ve güçlü birine dönüşmesi için iyi birer öğreticidirler, zaman kaybı söz konusu değil.
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Evet var maalesef geriye dönüp baktığım zaman keşke yaşanmasaydı büyük bir zaman kaybı diyorum.. ama olmuşa ve gidene de çare olmadığı için düşünmüyorum bir daha.. sadece hata yapmamaya bakıyorum artık.
İyi de olsa, kötü de olsa insan hayatında yaşanılan hiçbir şey zaman kaybı değildir, iyisiyle kötüsüyle her şey yaşanması gerekiyormuş ki, yaşanmıştır. Yaşanılan her şey, insana iyi veya kötü bir şeyler kazandırır...
Henüz bunu diyecek kadar hayatı tecrübe edindiğimi sanmıyorum. Çocukluğumda falan pişman olduğum bir şey yapmadım galiba ama yaşım bi 30-35 olduğunda şimdiki yaşlarım için derim muhtemelen..