Siteden biri beni size soracak olsaydı, ona ne anlatırdınız?

Bu sefer ki gelişimde çok kimse tanımıyo gerçi ama, bildiğiniz kadarıyla dökülün bakalım. İftira olmadıkça yardırmak da serbest :)

Güncellemeler
+1 yıl
Ne güzel, kimseyle işim olmamış, ters intiba bırakmamışım :)
Siteden biri beni size soracak olsaydı, ona ne anlatırdınız?
Cevapla