Kardeşlerime yapıyorum ben yalan yok😂 Bana da yapan oluyor. Siz yapıyor musunuz peki?
@KızlarSoruyor bugün soru haklarımı bol keseden verdiğinizi hissettim. Bakın bu bana bir terapi gibi geliyor her gün böyle yapın Allah iiiçiiin

Kardeşlerime yapıyorum ben yalan yok😂 Bana da yapan oluyor. Siz yapıyor musunuz peki?
@KızlarSoruyor bugün soru haklarımı bol keseden verdiğinizi hissettim. Bakın bu bana bir terapi gibi geliyor her gün böyle yapın Allah iiiçiiin

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Pek de yapmam kuru gürültü olarak görürüm 😂
Üstüne su dökeriz olmaz mı
Çok kişiye psikologluk yaptım burada
Arkadaşlarımın gözünde bir Güzin ablayım resmen. Herkes her şeyini bana anlatır ben de elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
Başkalarına var kendime yokum onlara terapi verir kendim terapiste giderim..😂
Mis gibi ❤️😂
He ya
Olmaz olur mu, dertlerle uğraşa uğraşa psikiyatrist seviyesine yükseldim.
Semih ya 😂
Hakket öyle ama 😂
😂😂
Evet sende bağlanma sorunu mu var acaba gibi sorular yoneltiyorum :) üzerime vazife gibi gibi 😬
Oluyordur illaki.
Sen yap sen yap senin psikologluğuna kurban olsunlar.
Bebişim şey derler sonra “bunun bizden daha çok ihtiyacı var” djjd
E o zaman komple seansa gidelim deriz bizde.
Komple seans ne ya.. duyanlar da lazer epilasyona gidiyoz sanacak. Cümbür cemaat psikoloğa gidelim hadi🥳
hdhdhs psikologlar önce kendilerini tedavi etsinler kddk
Ay evet 😂
Genelde dert babası benim ama bazen benim de ihtiyacım oluyor
Eskiden yapardım da şimdi pek umurumda değil.
@mütesellî , teselli, selli, lillilili
Ahahaha en güzel cevap oldu😂😂
☺️☺️☺️
Yapıyorum. Kendime faydam yok sadece.
Ücretsiz psikologluk yapılır 😂😄
Ay yok 😄
Ay bende olur deseydin bile yapamazdım ki zaten. Kendime zar zor hayrım dokunuyor vallahi😂
Seni düşünerek söyledim zaten 🤣
Eyvallah ya sağolasin 😄
Ne demek rica ederim 🌹😂
Yapamam güzin abla mıyım kzkskks
Hocaaaam😂😂❤️
hayır dert dinlemiyorum
Sevdiğim insanlara sadece
yapıyoruz bir şeyler
Hobi mesleğim bu benim yahuu 😄😄😄
Haftasonları psikologluk yapıyorum.
Evet cünkü işim bu 😅
Oluyor bazen
bazen mecbur kalıyorsun.
Olmuyor ben deliyim