"Gün doğumları. Her şeye rağmen gün doğumları..."
Günaydın yaşamak 🩵
Günaydın yaşamak 🩵


Çok fazla derin ve duygusal düşününce, elbette gün doğumu daha farklı şeyler hissettiriyor insana.. Yeni bir başlangıç, yeni bir umut, arınmışlık gibi.. Daha düz mantıkla bakınca ise gün batımı daha güzel.. Çünkü gündüzün karmaşasından kurtulmuş, Sessiz ve sakinliğe adım atacak zamanlar yaklaşmış oluyor..
Gün doğumu daha önemli.
Her yeni gün, yeni bir umut doğuyor.
Cevap
11Cevap
Ben en çok gün doğumunu seviyorum tabi ki de..
Barış saatlerdir yoktun. İyi misin?
İyiyim teşekkür ederim :) dün uyudum biraz
Gün batımını daha çok severim ben. Oturup izlemek ayrı bir huzur veriyor.
Sabahlamayı seven biri olarak tabi ki de gün doğumu
Her şeyin yerinin farkli oldugu gibi ikisinin de yeri ayri ayri.
Gündoğumu olsun başangıçlar bana daha ihtiişamlı gelir daha çok heyecan verir
Yanında bulunduğum insanlar iyi olduktan sonra gün doğmuş, batmış çok da önemli değil.
Gün batımı her zaman daha romantik geliyor.
Gün batımı
Her ikisi de.. Yaşadığımı hissediyorum..
İkiside özel ama izleyecek kimse yok 🥹
İkisinin de bi anlamı yok. Evrenden bana ne
Gün batımı daha çok hoşuma gidiyor.
Hangisinden huzur koparıyorsam
Gün doğumu daha anlamlı
Gün doğumu benim için çok ozel
Gün doğumu
gün doğumu
Batimi
Gün batımı
Gün doğumu
Gün doğumu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?