
Keyfinizi kaçıranları hayatınızdan çıkarın ki kahvenizi çayınızı ağız tadıyla için.

Keyfinizi kaçıranları hayatınızdan çıkarın ki kahvenizi çayınızı ağız tadıyla için.
🤣🤣pek bir şey kalmamış murtim görselin gayet açıklayıcı
😂
Şu an bozan biri yok buna müsaade edecek taviz verecek bir kişiliğimde yok. Hayata bir kere geldik ne ağzımı acıtacak ne üstümde negatif enerji yayacak insanlara yerim yok. Ağzımı tatlandırırım her daim👌🏻☺️
Teşekkürler eic için✨
Rica ederim 🌹😊
Basarım engeli incir çekirdeği ni dolduramayanlara xdxd onları toplasan birninxir çekirdeği etmezler la pis giybetciler xdxd
Cevap
6Cevap
Henüz doğmamış öylesi.
Kendinden çok emin 😄
Mağarada büyümedik anlüyün mü :D
Bazı kendini bilmez cahil egolu kişiler..
Ağzımın tadını bozanın ağzına ederim kimse bozamaz pasa gönlümü.. Netim, tekim
Kendini bilmeyen densizler. Sonra hemen kendime geliyorum neyseki
Ağzımın tadını kimse kaçıramaz..
Beşiktaş :D
Damarıma bastın 😄
Çıkart sende ozaman.
Engeller olmasa çıkaracağım zaten. Ama şartlar uymuyor.
Ben kendim kaçırıyorum.
Kimse bozamaz
Kimse.
Kimse bozamaz
Abim...
Herkes
İzin vermem
Belli olmuyor
Kürtler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?