Bir insan düşünün erkek daha iri olduğu için kadını örnek vereyim. Şimdi bu kadın yaklaşık ya da ortalama diyelim 60 kg. Bir sivrisinek miligramlarla ifade edilir herhalde, bu kadını ısırdığında perperişan olur ya da burnuna kulağına miligramlık bir böcek kaçsa kafayı yer.( Yerde yuvarlananlar var kulağına böcek kaçtığı için. ) ha daha gelmedim bir kedi korkusu hatta arıdan korkanlar vsvs. Acizlik dağlar kadar yani. Birde koku olayı var hani kendini vazgeçilmez sananlar; pispis osu*urlar, pis pis terlemeler, çatır çatır sı*malar, ayda bir hafta 10 gün boyunca a*cığın kokması , ayak kokusu, akıntı kokusu, ağız kokusu sanki bu insanlarda yokmuş gibi ( bazı özellikler erkeklerde de mevcut) sanki gül bahçesinde birçiçek sanki dünyanın en güzel insanı, ya da küçük dağları kendisi yaratmış gibi kibirlenir dururlar ( erkeklerde bu durum var ayrımcılık yapmıyorum) ben bu tip insanlardan nefret ediyorum. Hele bu insanlar; mütevazı, efendi birini ya da masum edepli bir kadını ezmeye çalıştıklarında onları parçalayasım geliyor. Bu tip insanlar aynı zamanda terbiyesiz bencil nankör olurlar. Bu tip insanlar paraya pula güçlü insanlara tamah ederler velhasıl kelam uzak durun bunlardan insan yerinede koymayın...
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Ben bir şey demek istemem çünkü o kadar zavallılar ki.. kendilerini bulunmaz sanıyorlar.. başkalarını takip ediyorlar stalk yapıyorlar ya da takıntı haline getirmişler.. kendi hayatları bile yok anca işleri güçleri başkalarının hayatları ile uğraşmak.. bu tür kişilere de sadece oksijen israfı oldukları hatırlatmak gerekiyor.. en iyisi görmezden gelmek ve umursamamaktır..
Toprak altı da kibirlenen kendini Hint kumaşı sanan insanlarla dolu. Bugün varız yarın yokuz misali , neyine guveniyorsun eyy insanoğlu senden büyük Allah var diyorum 🙋Mütevazılikte bir nimettir her kula nasip olmuyor maalesef
ağır bir söz bulamıyorum artık onların bu karakterlerine söyleyecek o kadar vahim bir durum çünkü sözden de ağır sergiledikleri karakter o yüzden söz etki etmiyor artık bağışıklık kazanmışlar
Aynen sözü de doğru söylüyor.. özellikle bu sitede üyelerin birbirilerine ciddiye alıyorlar dert edinenler var ula burası sosyal medya yeri.. ben burdaki insanları hoşuma gitmediğim şeyleri yol veriyorum.. çok sevdiğim arkadaşlarım tam benlik, bana göre kafa dengi uyumlu insanlarla konuşurum. Karşı tarafi psikolojik anlamda iyi gelmeyen şeyleri yol vermek en iyisi..
Severim insanın kendini bilmesini evet bazı insanlar zor bulunur, Hint kumaşı mı bilemem ama özel bir kumaşı vardır ve bunun farkında olmasından rahatsızlık duymam aksine sempatik bir farkındalık yaratacak kadar zekiyse çekicilik bile katar...
Aynen kibir ve ego adı altında (boş ego) büyüklük sergileyen ve burnu kaf dağında olan insanlar için söylemişsin o tip insanları pek ciddiye almamakta fayda var boş ver.
Aynen bu kişiler bir gün toprak olacaklarını hep unutuyorlar. Neyse ki ben gittim geldim öbür tarafa o yüzden herkesin kıymetini biliyorum. Kimseye yüksekten bakmıyorum. Bu da benim vicdanım ve merhametli oluşumdan.
burada kendini çok öven insanlar var güzelim de güzelim genlerimizde sağlam söyle böyle neden? Hangi güzel yüz solmadı toprak olmadı mütevazi olmak lazım boyun yüzün güzelliğin ya da yakışıklılık geçici şükür edip mütevazi olmaları gerekir 🙂
Bunun ilgili atamızın her sözünün güzel olduğu gibi bir güzel sözü var. "Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır, ancak Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır." Allah rahmet eylesin 🥲
Hepimiz bulunmaz Hint kumaşıyız. Ne benden bir tane daha var ne senden ne ondan ne de bunda. Önemli olan yappozun parçaları gibi bir araya gelip bütüne uyum sağlayabilmek