"Egonuz ve kendinizi beğenmişliğiniz yüzünden yalnız yaşlanacak ve bir başınıza öleceksiniz."
Saygılar, sevgiler efem.😊
#Acid_Qeenn.🧚♀️

#Acid_Qeenn.🧚♀️

"Kimse kutsal değildir. Kimse vazgeçilmez değildir. Kendinizi vazgeçilmez sanmayın. Şişen o egonuz yarın patlayınca yanınızda kimse kalmayacak" diyorum egosu tavan yapmış kendini bulunmaz Hint kumaşı sananlara🌺
Aynen şunu söylemek isterim ve bunu zaten sözlü olarak değilde tavırlarımla söylüyorum hissettiriyorum en azından. “Sen biraz izine çık kumda oyna. Ötede oyna hadi.”

Cevap
28Cevap
Bir ezan ile geldik bir sela ile gidecek olan insanoğlunun bu şekil bir tavra bürünmesi akıl alır gibi değil..
Onlara bir sey söylemeye bile değmezler. Uzakta olsunlar yeter...
oyle zannediyorsa oyledir fazla takilmam bu konulara herkesin egolari vardir kimse ben alcak gonullu bilmemneyim demesin.. bu esyanin tabiatina aykiri... zaten fazla asiri sinirimi bozar doverim olur biter...
Birşey söylemem, birşey yapmam, pek te muhatap olmamaya çalışırım. Bana tepeden bakan, kendini etrafındakilerinin fevkinde görenlerle istesemde uyuşamam...
Maçın sonunda herkese 2 metre kumaş 1 avuç pamuk düşüyor ne namesi yapıyorlar
Muhattap bile olmam öyle insanlarla. Kim neyse nedir beni ilgilendirmez alsınlar pis egolarını başlarına çalsınlar.
Bu ulkeyi bilmem ama rusya ve iranda mankenlik yaptigim donem gercekten oyleyim gibi davraniyolar..
belinde tabanca olanlar cebinde para olanlar bu kişilere hiç bir şey söylemem kalanları da muhattaba almam :)
En iyisini cinde 2 dolara yapiyorlar :)) herseyin herkesin alternatifi vardir
Kendini ne zannederse zannetsin herkesin haddini bildirecek birileri vardır her zaman
Bu ortamda ciddiye almıyorum, reel hayatımda da pek yaklaşmadığım için egolarından nemalanmıyorum
Bulunmaz hint kumaşı değilsiniz siz gidiyorsunuz biz de izin veriyoruz hepsi bu.
Severek yaşlanmak dururken yalnız yaşlanmak en büyük aptallıktır...
Oooo senden çok varr... Beni mi buldun şimdi... Çok işim var...😅💃💃💃💃
Onlar öyle zannetsin burdan bakınca komik duruyor bence 👍
Onlara birşey söylersem benim onlardan bir farkım kalır mı?
Şaka gibiler insanı günaha sokmaktan başka bir şey değil
Hiçbir şey söylemem , toz bezi olduğunu davranışlarımla hatırlatırım ajsmfmödnff
Öyle insanlara ederinden fazla değer vermeyeceksin sonra kendilerine bulunmaz Hint kumaşı sanıyorlar
Haspam 😃 paspas gibi çiğner geçerim onun tafrası bana sökmez
@Vanotek94 bu laf banaysa aha bi hint kumaşı da burda 😂
Detaydaki cümleye katılıyorum. Yalnız kalmaya mahkumlar...🙂
Ne diyelim ki
Canları sağolsun
Allah ıslah etsin
Muhatap olmamak en iyisi herkes kendini istediği gibi düşünsün
Neyse ki tekstil. ilerledinartik nano teknoloji kumaşlar var
Arkanı dön ve çık, kapı açık...
Mesaj kutum kapalı ya ondan.😄
Dur ben yazayım sana
Bide onları egolu yapan insanlar vardır asıl onların canı cehenneme 😏
Hiç birşey söylemem benden uzak olsunlar
Kendini nimetten sayma puşt
Ahahha puşt demene haykırdım 😂
@DiamondGamer 😁😁 Tebessum etmenne vesile olduysam ne mutlu ama haklıyım 😎
Evet
Yürü git belanı benden bulma
Öyle insanlarla hiç işim olmaz
Bulunmaz Bursa kumaşıyım 😅
Kumaşının metresi kaç kuruş acaba
çok şey söylerimde ban yerim ıjsocdjed
Allah versin ne diyecm
Ne güzel söyledin birebir katılıyorum
Hiçbir şey vazgeçilmez değildir
Dicek bişeyim yok herkes kendine yapar
Hintliler seni bel altına bağlıyorlar diyorum :)
Çok konuşursan susmayı öğrenemezsin
yoo etrafımda binlerce kölem var 🤠🤠
Ölüm Var Ölüm..
O Vakit Hepimiz Eşit Olacağız.
Çok boşsunuz. Tek övünebileceğiniz şey bu
Bulunmaz hint kumasi masali yalan
Şişirip patlatıyorum ben onları 😀
hepiniz aynı modelsiniz, yok bir farkınız..
Hint kumaşı hindistandadır
Gircemiz 3 metrelik kara toprak
Toz bezi onlar.
"Bir Hiçsin 🙂"
Senden çok vardı bende belediyeye bagisladim
her kumaş yanar
Senin popon kalkmis
hiç bişi xd
Umrumda degilsiniz
Benden uzak dursunlar yeter
Uzulurum napacam.
Gülüyorum sadece 😄
Benden uzak olsunlar
Guzel tespit.
Öyleyim, hadi bakim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?