Yıllardır atak geçirmedim bu sebeple müstakbel eşimin bipolar olduğumu bilmesine gerek var mı?

İlaçlar iyi geliyor 5 seneye yakın ne manik ne de depresif atak yaşadım belki hiç yaşamam onun bilmesine gerek var mı

Yıllardır atak geçirmedim bu sebeple müstakbel eşimin bipolar olduğumu bilmesine gerek var mı?
Cevapla