Sorumuz başlıkta yazıldığı gibidir parmaklarınız dert görmesin 😅😅


Bana kimse ne yapacağımı söyleyemez. Benim tersini yapma sebebim bu :)) başkaları neden yapıyor bilmiyorum 😅 yasaklar caziptir çekicidir vs vs gibi şeyler sanırım
Emir kipi herkesi rahatsız eder. Savunma mekanizması devreye girer. Onun yerine bu söylemi mantıklı bir temele oturtup karşı tarafa aktarmak gerekir..
Gıcıklık olsun diye yapiyorum ayy Nefretlik cinsten jsjsjsjs aman iyice ruhsuz oluyorsunuz sonra ben de olmasam kim ugrascak bunlarla jdjsjs
Ay ne olmuyor nemrut Nemrut dolanamam
İyide ben de ne ego ne kibir aksine eglenceliyim cıvıl cıvılım sevdiklerimle uğraşırım gıcıklık yaparim diyorum jsjsjs incilerim coktan döküldü jsjsjs
Cevap
4Cevap
Belki de inatçıdırlar.. ya da anlamıyorlardır
İnsan oğlu meraklı. İllaki kurcalayacak ya da karşısındakini rahatsız edecek
Gıcıklığına. Çocukken yapardık bunu ama yetişkin olunca da bırakmak istemiyoruz. Çocukluktan kalan tatlı bir huy.
Ne yapacagıma karışmasın, fikrini söylesin oyuncak değiliz istediği gibi şekillenelim
Her şey bu yüzden başladı zaten. Hz. Adem'e "elmayı yeme" dediler ama yedi...
Kurallar çiğnenmek içindir
Yasak olan şeyler her aman daha cazip gelir
Çünkü rahat batıyor beyne
Takinti
inadım tutuyor.
Bı bilsem 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?